Skip to main content

Vanmorgen heb ik mail gehad van KPN om voor 2,50 extra in de maand 20 gb extra internet te ontvangen. Ik lees nergens iets terug over deze aktie, zou het niet een fake mail zijn zodat ik ergens aan vast zit waar ik beter niet aan vast kan zitten ? Iemand meer info ?

Hallo @Jopp 

Dat is zo lastig te beoordelen zonder screenshot. Is de afzender een kpn.com Mailadres? 
 

En staat er iets in over tijdelijk 20 MB extra? Want voor altijd 20MB extra zou wat vreemd zijn. 

Ik zou in ieder geval nergens op klikken, ook niet de mail beantwoorden. 


Goedemorgen @Jopp, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Deze actie komt mij ook niet bekend voor, maar het kan ook zijn dat ik iets gemist heb. Aan te raden is om inderdaad nergens op te klikken of op in te gaan voordat je weet dat het van KPN komt. Dit kan ik hopelijk voor je controleren! Het kan namelijk ook zijn dat je jouw abonnement kan verhogen en hierdoor meer GB krijgt, voor een klein beetje meer abonnementskosten. Maar nogmaals, ik kijk het graag voor je na. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

En mocht het lukken, stuur dan ook even een screenshot van het mailtje! :wink:

Ik hoor graag van je!


Hallo @Jopp 

Dat is zo lastig te beoordelen zonder screenshot. Is de afzender een kpn.com Mailadres? 
 

En staat er iets in over tijdelijk 20 MB extra? Want voor altijd 20MB extra zou wat vreemd zijn. 

Ik zou in ieder geval nergens op klikken, ook niet de mail beantwoorden. 

@Jopp 

Heb je de E-mail verwijderd? Twijfel je nog steeds aan de echtheid van de e-mail? Plaats dan even een screenshot, zodat wij ook kunnen beoordelen of deze E-mail een valse e-mail is. 


Reageer