Skip to main content

Ik heb me mobiele nummer later overzetten ook naar KPN nu is dat vorige week gegeregeld alleen nu zie ik opeens 2 nummers in de mijn kpn omgeving.

Is dit soms het nummer van de simkaart die ik geactiveerd heb? (staan ook geen kosten bijofzo)

 

En hoe zie ik de husselkorting?

is dat pas zichtbaar op de volgende factuur?

Hi Menno.

Is het abonnement nu ook al actief met je eigen nummer? Kun je er al mee bellen? En heb je het ook aangemeld voor de Hussel voordelen? 

Gaat het hier om het nummer eindigend op 134?

 

 


Nee dat nummer gaat per 24-7 pas naar KPN

Het andere nummer staat 030 staat wel aangemeld als mobiel op het adres nu.

Maar moetje nog wat aanmelden dan nu? Klantenservice alleen Abonnement koppelen.


Als het nummer dan pas ingaat zou ik het aanmelden op de dag dat het actief wordt, dan komt het helemaal goed. En anders mag je mij hier altijd aanspreken. :relaxed:


Ik meldende vrouw ze Nummer aan en toen kwamen er 2 nummers bij ik denk dat dit het tijdelijke nummer was van die simkaart van me vrouw


Ik heb het al gevonden. Het nummer eindigend op 134 staat bij ons op de planning, dat nummer wordt overgezet op 24 juli naar KPN. Zodra dat klaar is en het nummer actief, meld hem dan hier aan. Dan komt dit helemaal goed. 


@Alex_P denk niet dat jij me snapt er staat nu een 2e 06 nummer in onze mijn KPN omgeving die niet van ons is die kwam tegelijk mee dat ik mijn vrouw der nummer koppelde aan de omgeving 


Hmm, kan zomaar aan mij liggen dan. Dan ik je niet snap. :wink:

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het nummer dat je ziet en niet klopt?