Skip to main content
Beantwoord

Extra simkaart voor in je Apple watch

• December 30, 2021
  • 2 reacties
  • 359 keer bekeken

Is het mogelijk om je Apple Watch 7 te gebruiken met 1 abonnement met 2 sim kaarten 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Marcel 1234567890 apple watches kan ik niet zoveel over zeggen maar los daarvan is twee simkaarten met 1 abonnement niet aan te raden omdat maar 1 apparaat tegelijk verbonden kan zijn met het netwerk. Dit werkt echt alleen als het andere apparaat volledig uitgeschakeld is. Daarnaast kun je met E-sim geen gebruik maken van duosim.

Alle informatie hierover is te vinden in ons E-sim topic:

Kan ik e-sim activeren voor mijn Apple Watch / smart watch?

Nee, KPN ondersteunt Apple Watch en andere smart watches op het moment nog niet. Als dat verandert laten we het weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 30, 2021

Lijkt me van niet, maar je Watch is toch verbonden met je telefoon?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2022

Hoi @Marcel 1234567890 apple watches kan ik niet zoveel over zeggen maar los daarvan is twee simkaarten met 1 abonnement niet aan te raden omdat maar 1 apparaat tegelijk verbonden kan zijn met het netwerk. Dit werkt echt alleen als het andere apparaat volledig uitgeschakeld is. Daarnaast kun je met E-sim geen gebruik maken van duosim.

Alle informatie hierover is te vinden in ons E-sim topic:

Kan ik e-sim activeren voor mijn Apple Watch / smart watch?

Nee, KPN ondersteunt Apple Watch en andere smart watches op het moment nog niet. Als dat verandert laten we het weten.

Â