Skip to main content
Vraag

Extra veilig mobiel aanzetten: krijg geen bevestiging van activatie?

• May 21, 2026
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

ik krijg een e-mail van u dat ik Extra veilig mobiel aan kan zetten. Zodra ik op de juiste pagina kom staat daar Activeer Extra veilig mobiel. Maar als ik daarop klik verschijnt er kort een venster met een vraag over welk product en dan krijg ik een pagina van KPN zakelijk in beeld. URL is: https://www.kpn.com/shop/zakelijk/product/extra-veilig-internet-1309292843?icid=app-no%3Acd%3Dsuperveilig
En als ik dan weer op de link in de e-mail klik kan ik weer dit aanzetten. Het was dus nog niet aan.

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag ​@HK 097! Je krijgt dus wel de knop in beeld om te activeren maar daarna niet de bevestiging dat het activeren daadwerkelijk gelukt is? Wat voor een type abonnement heb je exact? Zou je ook eens een andere browser kunnen testen om te kijken of het dan wel werkt?  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Ik gebruikte Edge, maar Chrome doet precies hetzelfde.
Ik heb een sim-only data abonnement (097 nummer)
Dit nummer wordt ook genoemd in de mail van KPN

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Doe je dit op een computer of op je telefoon, ​@HK 097

Als ik het proces zelf op de computer doorloop, dan ervaar ik hetzelfde. Alleen, op die laatste pagina zit dan nog een blauwe knop met Verder. Zie jij die ook? 

Zo ja, dan moet je daar op klikken. Dan kom je op de daadwerkelijke pagina om het abonnement aan te passen. Als je daar dan onderaan aanvinkt akkoord te zijn met de voorwaarden kun je de aanpassing doorvoeren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2026

Ik doe dit ook op de computer. De pagina die opent na op acteveer klikken is: https://www.kpn.com/shop/zakelijk/product/extra-veilig-internet-1309292843?icid=app-no%3Acd%3Dsuperveilig

Deze schakelt over naar zakelijk en logt mij uit, er komt dan even een venster “even geduld aub” en dat gaat weer weg. Daarna gebeurt er niets meer. Zowel in Chrome als Edge en zowel op Windows 10 als 11.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2026

Na lang wachten komt er inderdaad een blauwe knop Verder, maar als ik daarop klik dan komt er rechts een venster met “er is iets mis gegaan” en kom ik in een lege winkelmand van zakelijk.