Skip to main content
Vraag

Extra Veilig Mobiel standaard onderdeel van je mobiele abonnement

• April 30, 2026
  • 28 reacties
  • 661 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

• May 2, 2026

nieuwe provider 75 gb 1e jaar 1 euro daarna 14.50. goedkoper dan mijn huidige abo (18 euro + dat “eurotje”  voor maar 25gb) onbeperkt bellen en sms

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 5, 2026

Hi ​@P pennings, welkom allereerst bij onze community. 

Dit doen wij uiteraard niet zomaar. Mocht je dat nog niet hebben gelezen, dan verwijs ik je door naar de pagina hierover: Extra Veilig Mobiel netwerkbeveiliging tegen cybercriminaliteit.

Je bent niet verplicht om dit aan te zetten, dan heb je ook de al gegeven suggesties. Onder andere het opzeggen van je abonnement. Dat laatste zou ik uiteraard jammer vinden. 

totale onzin dit een iPhone is al beveiligd laat de mensen zelf de keuze maken als ze het aanzetten dan betalen ze 1 euro extra zetten ze niet aan betalen ze die 1 euro extra niet, jullie kunnen nooit 100% garantie geven voor die optie die jullie aanbieden voor 1 euro zie wat bij okido is gebeurt!

netblade
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 5, 2026

Gewoon een verklapte prijsverhoging dus, leuke voorwaarden ook bij die 'netwerkbeveiliging’ KPN neemt geen enkele verantwoording als je ondanks die filter alsnog malware binnenvist. Aka wassen neus, net als al die andere nieuwe voorwaarden dat men zonder enige vorm van onderbouwing naast de inflatiecorretie tot 3 euro per jaar je bedrag mag ophogen. Tikt lekker aan zo voor KPN. Nieuwe klanten krijgen alles bestaande mogen lekker betalen. Tijd om die bende weer eens te nationaliseren, het projectje privatisering is enkel voor aandeelhouders fijn.