Skip to main content

Goedemorgen,

 

Tot mijn verbijstering zie ik dat ik extra verbruikskosten heb gemaakt, bellen naar servicenummer voor 35!!! minuten, kosten €35.

Ik heb onbeperkt bellen en sms-en dus is dit onterecht en ook bizar dat je dit nu opeens ziet.

 

  • Ik wil dit niet in rekening gebracht worden
  • Waar kan ik vinden wat voor servicenummer dat is?

Met dank en groet

Peter Faas

Hoi @Peter Faas! Welkom op ons forum.

Ik begrijp dat je verbruikskosten gemaakt hebt terwijl je dit niet had verwacht. Heel begrijpelijk dat je daar graag wat meer duidelijkheid over wilt! 

Als je onbeperkt bellen hebt, kun je gratis onbeperkt bellen naar reguliere vaste en mobiele nummers in Nederland. Er zijn echter servicenummers die alsnog extra kosten in rekening brengen. Die kosten vallen niet onder het gratis onbeperkt bellen. Als een telefoonnummer extra servicekosten in rekening brengt, wordt dit ook altijd vermeld aan het begin van het telefoontje. 

Verder kun je altijd achteraf op je factuur zien welke nummers geld hebben gekost. Bij je factuur vind je namelijk een specificatie van alle gebelde nummers, met daarbij de tijdstippen van het telefoontje en de eventuele kosten. 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten. Wil je dan ook je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik je abonnementsgegevens er even bij pakken indien nodig. 


Reageer