Skip to main content

Goedemorgen. Ik krijg de melding: “U hebt extra verbruikskosten buiten de bundel gemaakt. Check hier uw extra kosten”.

Het gaat maar om Sms-en naar het buitenland (Belgie) (€ 0,15). Maar ik dacht dat Europa binnen de bundel valt?

Graag een reactie.

Dank

 

Hoi @Eeric, welkom op het forum! Voor de meeste abonnementen geldt inderdaad dat SMS’en naar een land binnen Europa geen extra kosten met zich mee brengt. Er zijn echter een aantal uitzonderingen, die worden op deze pagina benoemd. Ik zet de ze hier ook op een rijtje:

Abonnement Budget of Basis afgesloten na 26 september 2016 t/m 3 februari 2019
• Let op als je in Nederland bent: bellen en sms’en vanuit Nederland naar een buitenlandsnummer in de EU zit niet in je abonnement. Je betaalt een hoger tarief per minuut en sms.

Abonnement afgesloten vóór 26 september 2016
• Let op als je in Nederland bent: bellen en sms’en vanuit Nederland naar een buitenlandsnummer in de EU zit niet in je abonnement. Je betaalt een hoger tarief per minuut en sms.

Abonnement dat voor 26 januari 2020 Telfort was.
• Let op als je in Nederland bent: bellen en sms’en vanuit Nederland naar een buitenlandsnummer in de EU zit niet in je abonnement. Je betaalt een hoger tarief per minuut en sms.

Valt jouw abonnement onder één van deze? Zo ja, dan kan dat de extra kosten verklaren. Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik na hoe dit zit. 🙂


We hebben niets meer van je gehoord @Eeric dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Sanne en Paul.

 

excuses voor de late reactie. Ik was net in staat eerder te reageren. Dank voor de beantwoording van mijn vraag. 

Met vriendelijke groet,

 

Eeric


Reageer