Skip to main content
Beantwoord

facturatie na nieuw contract

  • January 7, 2021
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Hoi, Per 3 december 2020 heb ik mijn contract omgezet van 5 naar 2GB Hussel. Dit scheel 10 euro per maand. De factuur d.d. 14 dec. schrijft niks over deze wijziging. Worden deze te hoge abonnementskosten over de maand december in januari gecorigeerd?

 

 

 

Klantenservice gebeld, die zeggen dat ik 'de factuur van januari moet afwachten'. Ik wil gewoon graag nu weten of dit goed is verwerkt bij jullie.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @JDG30. De factuur was al automatisch qua abonnementskosten opgemaakt op de eerste van de maand. Op de factuur van januari volgt een correctie vanaf 3 december. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 7, 2021

Hoi, Per 3 december 2020 heb ik mijn contract omgezet van 5 naar 2GB Hussel. Dit scheel 10 euro per maand. De factuur d.d. 14 dec. schrijft niks over deze wijziging. Worden deze te hoge abonnementskosten over de maand december in januari gecorigeerd?

 

Klantenservice gebeld, die zeggen dat ik 'de factuur van januari moet afwachten'. Ik wil gewoon graag nu weten of dit goed is verwerkt bij jullie.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2021

Hallo @JDG30. De factuur was al automatisch qua abonnementskosten opgemaakt op de eerste van de maand. Op de factuur van januari volgt een correctie vanaf 3 december.