Skip to main content

REEDS MAANDEN PROBEER IK IEMAND VAN KPN HELPDESK TE OVERTUIGEN DAT MIJN DIGITALE FACTURATIE VAN ÉÉN PRODUCT (NOG STEEDS) NAAR MIJJN OUDE EMAILADRES WORDT VERZONDEN. VEEL POGINGEN GEDAAN OM HET ZELF TE REGELEN, MAAR OOK VIA HELPDESK TELEFONISCH EN PER CHAT. NA LANG WACHTEN EN DOORVERBINDEN VAN DE VRIENDELIJKE MEDEWERKERS TOCH PLOTS VERBROKEN. WETEN ZIJ HET OOK NIET???? IK KRIJG MAAR GEEN AFDOENDE OPLOSSING. KAN IEMAND MIJ HELPEN????

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Weppels, welkom. 

Ik begrijp je frustratie. maar door het zo in hoofdletters te typen gaat het niet sneller en maakt het ook niet overzichtelijker. 

Mag ik eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en het juiste e-mailadres. Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken of mij het lukt. 


Ik ga er van uit dat het nu goed gaat. Ik heb geen reactie meer gezien van je. 


Dank je voorlopig gaar het goed.


Top. Mocht er weer iets zijn, dan hoor ik dat graag.


Dag Bart_Z  

èèn factuur blijft maar ontvangen worden op oud emailadres (*******@hetnet.nl)

vanalles wederom geprobeerd, maar ik kom er maar niet door.

Ik probeerde voor beeld bij te voegen, maar lukt niet.

Klantnr. ***** fact dd 27 aug 2020  kenmerk ******

Het gaat niet over mobiele telefoons maar thuis (computer)

Wat kan ik het best doen om dit (nog) een keer aan te laten passen ?

Peer

 


Hoi @Weppels. Ik heb deze factuur erbij gepakt en zie dat het inderdaad naar het @hetnet adres is verstuurd i.p.v. het @kpnmail adres. Ik heb jouw contact e-mail adres opnieuw opgeslagen in onze systemen. Laat je ons weten of de factuur van oktober binnen komt op het @kpnmail adres?


ik hou het in de gaten, bedankt zover