Skip to main content

Goedemiddag,

Hoe kan ik oude facturen opvragen?
Wij moeten wat belgegevens controleren die gedaan zijn in 2015.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen :)

Met vriendelijke groet,

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @S Ben-Saad, welkom! Ik kan zeker kopieën opvragen, maar daar zit geen specificatie van de belkosten meer bij. Die mogen wij maar 6 maanden bewaren. Ik kan je dus niet verder helpen, ben ik bang!


Beste Marcia,

Bedankt voor de reactie.

Zouden er wel gegevens in staan naar welk nummer er gebeld was?
Dit is namelijk van belang i.v.m. een gezondheid zaak.

Hopelijk is dit wel nog mogelijk?

 

Met vriendelijke groet.


Nee, helaas. Dat zijn echt gegevens die in de belspecificatie staan. Die mogen we dus maar 6 maanden bewaren. Op de kopie factuur die ik zou kunnen sturen, staat alleen welk abonnement je had, hoeveel dit kostte en of je eventueel extra kosten hebt gemaakt. Maar er staat dus helaas niets gespecificeerd.


Beste Marcia,

Zou er ook geen andere manier zijn om tijdens een bepaalde periode te zien of er naar een bepaald nummer gebeld is?
Om aan te geven waarover het gaat: Er loopt namelijk een zaak waarbij een grove fout is gemaakt met lichamelijke volgen aan mijn gezondheid waarbij het met zicht te maken heeft.

Onze advocaat heeft een bewijs nodig dat er gebeld is naar het ziekenhuis tijdens de periode van 20-12-2015 en 31-12-2015. Hopelijk is er iets beschikbaar binnen jullie organisatie?

 

Met vriendelijke groet,

 


Nee, we mogen dit niet bewaren zolang. Maximaal 6 maanden. Een stukje uit de algemene voorwaarden zie je hieronder. Ik kan je er dus echt niet aan helpen 😞.

 

3.3 Hoe lang bewaren we uw gegevens?

KPN bewaart je gegevens niet langer dan wettelijk is toegestaan en noodzakelijk is voor de doeleinden waarvoor we jouw gegevens gebruiken. Hoelang bepaalde gegevens worden bewaard is afhankelijk van de aard van de gegevens en waarvoor we ze verwerken. De bewaartermijn kan dus per doel verschillen.

Als je een abonnement bij KPN hebt, dan worden je persoonsgegevens in ieder geval tijdens de looptijd van je abonnement bewaard. Je niet-gespecificeerde factuur bewaren wij maximaal zeven jaar. Om fiscale redenen zijn wij wettelijk verplicht de factuur zo lang te bewaren. Je gespecificeerde factuur en jouw belgegevens worden voor factureringsdoeleinden maximaal zes maanden bewaard.


Hi Marcia,

helaas dan weten wij genoeg.