Skip to main content

Ik wil graag de facturen van januari - maart 2019 van mijn mobiel abonnement ontvangen. Die zijn niet te downloaden vanaf mijn KPN.

@Ger842 Welkom hier! Bedankt voor je bericht:blush: Ik kan de facturen naar je toesturen via de e-mail. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en een e-mailadres zou perfect zijn! 

 


Oke, gedaan!


Thanks!
Druk eens op [F5]… Ze zijn verstuurd :white_check_mark:


Fijn, bedankt. het zou wel fijn zijn als je facturen van de laatste vijf jaar zou kunnen downloaden in mijn KPN. Dat is de wettelijke bewaartermijn.

groet,

Gerard


Fijn, bedankt. het zou wel fijn zijn als je facturen van de laatste vijf jaar zou kunnen downloaden in mijn KPN. Dat is de wettelijke bewaartermijn.

groet,

Gerard

Je hebt ze als het goed is gewoon allemaal over de mail ontvangen.


Klopt, maar beetje omslachtige methode om daarvoor eerst iets op een forum te moeten posten. Het lijkt me eenvoudig wat extra facturen op de site te plaatsen. 


Klopt, maar beetje omslachtige methode om daarvoor eerst iets op een forum te moeten posten. Het lijkt me eenvoudig wat extra facturen op de site te plaatsen. 

Lijkt me je eigen verantwoordelijkheid om je administratie op orde te houden. Je ontvangt de factuur iedere maand in de mail. Deze gewoon netjes bewaren, dan is er niets aan de hand. KPN is je boekhouder niet.


Door een omzetting van mijn abonnement waren deze niet zichtbaar in mijn mail.


Door een omzetting van mijn abonnement waren deze niet zichtbaar in mijn mail.

Dit kan gebeuren, en het gaat gelukkig om enkele incidenten waarbij wij iets dieper moeten graven in onze systemen. Ben blij dat alles nu in ieder geval gelukt is. :relaxed:

Anders weet je ons hier te vinden. 


Reageer