Skip to main content

Hallo KPN,

Voor het declareren van telefoonkosten van mijn mobiel, heb ik de facturen vanaf maart 2020 tot mei 2020 nodig. Deze facturen kan ik in mijn KPN en in mijn Telfort niet vinden. Ik was eerder klant van Telfort maar dit werd ergens in die tijd door jullie overgenomen dus zouden jullie deze facturen z.s.m. naar mij willen opsturen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Cecilia Berendsen-Soto

Hoi @Cecilia Berendsen-Soto

Bedankt voor je vraag op het KPN Forum. De facturen zou je tot circa een jaar terug moeten kunnen inzien via MijnKPN. Kan je het eens via de MijnKPN website proberen en daar op Producten, je 06-nummer en vervolgens op “Bekijk alle facturen” kunnen klikken? Wat krijg je dan te zien? 

Lukt dat ook niet, kun je dan je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je abonnement opzoeken en de facturen naar je mailen. 


Hallo Heine,

Bedankt voor je reactie.

Ik kan desbetreffende facturen niet  via Mijn KPN of Mijn KPN website vinden, mischien komt dat omdat ik mijn abonnement in eind augustus bij KPN heb opzegd, klopt dit? In ieder geval, heb ik de gevraagde gegevens in mijn forumprofiel  ingevuld. Het gaat om de facturen van maart 2020 tot en met mei 2020. In mijn vorige post was dit niet goed vermeld, sorry daarvoor.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Cecilia Berendsen-Soto

 

 

 

 

 


Bedankt voor het invullen van je Forumprofiel. Wanneer je aansluiting beëindigd is, kan je de facturen inderdaad ook niet meer via MijnKPN bekijken. Ik heb de betreffende facturen verstuurd naar het mailadres dat bij ons bekend is als contact-emailadres. Lukt het om ze via dat mailadres te bekijken? 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Reageer