Skip to main content

Beste lezer,

 

Klantnummer: ****

 

Eind januari heb ik mijn mobiele abonnement opgezegd bij KPN om over te stappen naar een andere provider. Vanaf dat moment ging de opzegtermijn van 1 maand in, dus het abonnement bij KPN liep nog tot eind februari door. Toen heb ik midden februari nog een volledige factuur ontvangen en betaald. 

 

Destijds heb ik hier telefonisch contact over gehad met jullie klantenservice. Als er te veel betaald zou zijn voor februari zou dit achteraf verrekend worden (net zo goed als dat KPN nog geld van mij terug zou moeten krijgen mochten wij te weinig hebben betaald). 

 

Nu is er weer een volledige factuur gestuurd en afgeschreven voor de maand maart, terwijl er in deze hele maand geen gebruik is gemaakt van het abonnement. Deze is opgezegd en loopt niet meer. Zojuist weer gebeld met de klantenservice. Als eerst wil ik benoemen dat ik behoorlijk ongeinterreseerd en laks te woord wordt gestaan. Om vervolgens te horen dat er niets meer in het systeem gevonden kan worden omdat het telefoonnummer is afgesloten. 

 

Mijn vraag is: als er niets teruggevonden kan worden, waarom betaal ik dan nog wel? Wanneer wordt dit teruggestort? 

 

Alvast bedankt.

 

Bo

Hoi @bo ketting, welkom.

Wat vervelend dat jij nog een factuur hebt ontvangen, Ik zie dat de opzegging inmiddels wel is verwerkt. Ik ga er vanuit dat jij volgende maand een eindafrekening ontvangt waarbij het teveel betaalde bedrag netjes op jouw rekening wordt terug gestort. Mochten daar problemen mee zijn hoor ik het graag.