Skip to main content

He KPN Ik wil in ‘mijnkpn’ mijn facturen zien maar niks is aanklikbaar of downloadbaar. Wel worden ook na betaling (!) gewoon bedragen teruggestort en vervolgens  rekeningen dubieus verhoogd.

Voor 6 maanden een 19 euro abootje mobiel max 150 minuten, terwijl een onbeperkt 20 euro kost??, is inmiddels bijna 300 euro betaald. Volgens mij gaat het niet echt lekker bij jullie.

In mijn profiel kan ik slechts aangeven dat ik wel of niet benaderd wil worden voor marketingacties, die interesseren mij helemaal geen meter...ik wil primair goede service. Dus een optie voor administratie of mijn vragen zou relevant zijn.

Nou zeg het eens hoe lossen we dit op??

En neen ik heb al diverse malen met de telefonische klantenservice aan de lijn gehangen en nog steeds geen inhoudelijk antwoord zelfs niet op mijn vraag waar de betalingen dan zijn was het antwoord “dat weet ik niet. u moet gewoon opnieuw via ideal betalen dan sluit het hier”...lekker... weer betalen en vervolgens extra kosten en na dagen mijn eerste (op tijd betaling) geld terug.
En neen niet bellen daar heb ik geen tijd voor.

groet, George



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik heb precies hetzelfde! Betalingen worden gecrediteerd en vervolgens krijg je 40 euro administratieve boete aan je broek. HE KLOJO"S BIJ KPN WAKKER WORDEN!!!

Rekening op de 10e dan wettelijk 14 dagen betaaltermijn dan een herinnering en daarna pas een aanmaning met boete! En niet direct al na 10 dagen en de dienst uitzetten en een boete in rekening brengen!!

Bellen werkt niet is mijn ervaring dus dan maar zo.

Ik wil schriftelijk een formele klacht indienen! Welk adres moet ik daarvoor gebruien? Dat staat nergens in jullie algemene voorwaarden en vanuit Rotterdam (KPN BV voor Mobiel) hoor ik niks. Dan mara zo,.

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Hi @georgek1, je hoort jouw facturen natuurlijk gewoon te kunnen bekijken. Anders weet je niet waar je voor betaalt, en daar zijn de facturen nou juist voor bedoeld.

Ik begrijp dat je je facturen wel ziet, maar dat je ze niet kan aanklikken of openen. Maak je gebruik van de MijnKPN app of log je in op MijnKPN via een internetbrowser? In het eerste geval, kan je voor me testen hoe het gaat als je via internet inlogt op MijnKPN? Zie je dan jouw abonnement en gegevens, en kan je daar je facturen openen? Zo niet, vertel me dan precies waar je op vastloopt. Als het lukt om er een voorbeeld of screenshot van mee te sturen, graag, alle informatie is welkom.


Dag Alexandra,

Via de laptop met de browser in de online omgeving, maar ik ben er uit.
De factuur download wel maar alleen als pdf zonder naam o.i.d. dus een niet herkenbaar bestand.

zie afbeelding!

Pas na her hernoemen (faktuur-april.pdf ) kan ik het bestand als pdf openen.
Blijft mijn andere vraag open staan over de hoge facturen t.o.v het contract.

Dank voor de terugkoppeling!

vriendelijke groet, George Kerstholt

 

Admin: afbeelding bewerkt om privégegevens te verbergen


@georgek1 Ik lees dat je eruit gekomen bent, dat is fijn! Ook dank voor het delen van je bevindingen, zo zijn anderen er mogelijk ook weer mee geholpen :) 

In verband met veiligheid van je gegevens en privacy hebben we je gegevens in je screenshot verborgen. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom is het goed om voorzichtig te zijn met je persoonlijke gegevens.