Skip to main content

Ik zou graag mijn oude facturen van KPN willen terugzien van het boekjaar 2019. Is dit mogelijk?

Hallo @AnnaRuo via de MijnKPN-app kan ik de facturen terugzien tot juli 2018, dat zou bij jou dus ook moeten lukken.

Succes.


Heb jij een speciale versie @JanD? Standaard zijn de laatste 20 maanden beschikbaar in de app.

Hallo @AnnaRuo als je de facturen uit 2019 wil terugzien, dan zijn er twee opties. Bellen met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer) of hier een beroep doen op de KPN moderators.
Zet in het laatste geval je pers. gegevens (Privé) in jouw forumprofiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN. Binnen 1-2 dagen kan je hier een reactie verwachten van een moderator.


Kleine toevoeging...er zijn geen specificaties meer. Die mogen maar 6 maanden bewaard blijven.


Kleine toevoeging...er zijn geen specificaties meer. Die mogen maar 6 maanden bewaard blijven.

Inderdaad, de privacyregels (AVG) zijn onverbiddelijk. Alleen pagina 1 & 2 van de factuur blijven over.


Super, dankjewel voor de reacties!


Hoe kan ik een KPN moderator aanspreken?


Die reageert automatisch. De wachttijd is een dag of twee.


Okee, dankjewel Joep. 

 

Aan KPN moderator: kan ik inzage krijgen in mijn facturen van 2019?


Hallo @RBxx 

Heb jij een speciale versie @JanD?

Gewoon standaard.

thuisfacturen tot en met april 2020 terug.

mobielfacturen tot en met juli 2019 terug.

andere mobielfacturen tot en met juli 2018 terug.

Waarom dit zo is weet ik ook niet, maakt me ook niet uit.

Ik print iedere factuur uit die ik ontvang en sla deze op in een ordner.


Hoi @AnnaRuo en welkom op ons forum! Hier ben ik om, hopelijk, de redding te bieden. Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld voor mij waarvoor mijn dank! Gaat het om facturen voor je mobiel of vaste aansluiting? Wel moet ik vantevoren aangeven wat @Joep1965 ook al aangaf, specificaties zijn niet meer in te zien, die worden maximaal 6 maanden bewaard. Dus het is niet meer mogelijk om bijvoorbeeld belgegevens in te zien van die periode. In afwachting van jouw antwoord zodat ik kan zien wat ik voor je kan betekenen!


@Nico_ 

 

Beste Nico, 

Dank voor je antwoord!

Het gaat in principe om de facturen voor mobiel, als het goed is had ik in 2019 nog geen facturen voor vaste aansluiting. Ik vind het niet erg dat er geen specificaties op staan.

Groetjes, Anna


Ik heb je gegevens gevonden en ben direct op onderzoek uit gegaan, echter: het klantnummer wat jij hebt opgegeven is van een abonnement wat is gestart bij ons op 3 januari 2020. Voor die tijd zat dat mobiele nummer bij een andere provider. Kan het zijn dat het om een ander mobiel nummer gaat? Indien dat het geval is mag je bij persoonlijke opmerkingen wel het correcte mobiele nummer plaatsen waar het om gaat.

 


Hmm dat is vreemd! Ik heb al jarenlang hetzelfde mobiele nummer. Ik zat wel eerst bij Telfort, maar dat is automatisch KPN geworden. Kan dat nog helpen?


Hmm dat is vreemd! Ik heb al jarenlang hetzelfde mobiele nummer. Ik zat wel eerst bij Telfort, maar dat is automatisch KPN geworden. Kan dat nog helpen?

Zijn er misschien meerdere mobiele nummers op uw adres in gebruik?


Nee echt maar 1 nummer...


Hmm dat is vreemd! Ik heb al jarenlang hetzelfde mobiele nummer. Ik zat wel eerst bij Telfort, maar dat is automatisch KPN geworden. Kan dat nog helpen?

Goed dat je dit nog aan gaf en ik verder kon zoeken. Ik zie dat jij begin 2020 vanuit Telfort bent overgestapt naar KPN toe. Dus niet op de automatische manier, maar echt nieuw abonnement bij ons hebt aangevraagd met nummerbehoud. Vandaar dat ik geen gegevens van voor die tijd kon vinden. Gelukkig heb ik in het verleden ook nog Telfort zaken afgehandeld en nog toegang tot deze systemen. Ik heb de facturen gevonden! Kan ik de facturen opsturen naar het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd op ons forum?


Wauw wat goed zeg!! Ja graag, de facturen kunnen gestuurd worden naar mijn gmail adres. 

Superbedankt voor al je moeite!

Groetjes, Anna


Wauw wat goed zeg!! Ja graag, de facturen kunnen gestuurd worden naar mijn gmail adres. 

Superbedankt voor al je moeite!

Groetjes, Anna

Zijn verzonden! Laat je nog wel even weten of je ze binnen hebt gekregen?


Ze zijn binnen!!! :man_dancing: