Skip to main content

Goedendag,

is het mogelijk oude facturen op te vragen?

het zou gaan om de facturen van de januari t/m juli van 2020. 

ik kan alleen de laatste 5 terug vinden op mijn KPN

 

Groet jessica

Hallo en welkom, @jessica28-02! Goed dat je ons gevonden hebt. Je wilt graag de facturen van januari tot en met juli 2020. Je zou deze facturen terug moeten kunnen vinden in de MijnKPN app. Lukt dit toch niet, dan kijk ik graag of ik je de facturen alsnog kan toesturen. Kan je vertellen of het om mobiel of om thuis gaat? Ik wil je in ieder geval vragen om jouw forumprofiel aan te vullen met gegevens. Gaat het om een thuis abonnement, vul dan je postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste drie cijfers van de IBAN in. Gaat het om mobiel, vul dan naast deze gegevens ook nog je 06-nummer in. Jouw mobiele nummer en de laatste drie cijfers van de IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hoi, Bedankt voor u bericht.

Ik heb het inmiddels meerdere keren geprobeerd zowel via mijn mobiel als de vaste PC maar ik kan alleen de laatste 3 vinden.

Wel heb ik mijn gegevens aangepast op mijn forum profiel.

 

Ik weet niet of u mij nog verder kan helpen.

 

Groet jessica


Oohno! Excuses voor onze late reactie @jessica28-02! Bedankt voor het invullen van je postcode en huisnummer. Ik dacht even snel mee te kijken en de facturen door te sturen. Nu loop ik er tegenaan dat op dit adres meerdere abonnementen bij ons bekend zijn. Maar liefst 3 mobiele abonnementen. Kun je jouw telefoonnummer en klantnummer nog toevoegen aan je profiel, zodat ik zeker weet dat je de juiste facturen ontvangt? :blush:  Hoor graag van je! 

Dit keer zal ik sneller reageren :kissing_closed_eyes: