Skip to main content
Beantwoord

facturen mobiel

  • December 10, 2020
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Ik heb 2 dezelfde facturens betaald en nu duurt het best lang dat die of met een ander verwerkt wordt of terug gestoord wordt



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Jose_

Goedemorgen @Ashh!

Uit je bericht begrijp ik dat je een factuur per ongeluk twee keer hebt betaald. Klopt dat? Als dat het geval is en de betaling kan niet geplaatst worden op een openstaande rekening, dan wordt het te veel betaalde bedrag na ongeveer twee weken teruggestort naar jouw bankrekening. Zijn deze twee weken al voorbij, dan kun je het beste even bellen met onze financiële afdeling Collections. Zij zijn op werkdagen tussen 9.00 - 17.00 uur telefonisch te bereiken door te bellen naar 0800 0402 (gratis).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2020

Goedemorgen @Ashh!

Uit je bericht begrijp ik dat je een factuur per ongeluk twee keer hebt betaald. Klopt dat? Als dat het geval is en de betaling kan niet geplaatst worden op een openstaande rekening, dan wordt het te veel betaalde bedrag na ongeveer twee weken teruggestort naar jouw bankrekening. Zijn deze twee weken al voorbij, dan kun je het beste even bellen met onze financiële afdeling Collections. Zij zijn op werkdagen tussen 9.00 - 17.00 uur telefonisch te bereiken door te bellen naar 0800 0402 (gratis).