Skip to main content

Graag zou ik facturen van kpn mobiel ouder dan 12 maanden inzien. Meet de verbruiksgegevens

Hallo @willpe 

Een KPN moderator kan facturen ouder dan de 12 maanden in MijnKPN meestal wel terugvinden. Helaas staan de verbruiksgegevens daar niet meer op. Door de privacy regels AVG worden die na 6 maanden al verwijderd.

De volledige facturen moet je daarom zelf tijdig verzamelen uit MijnKPN of toegestuurde mailtjes. 


oke  bedankt


Hi @willpe, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het klopt inderdaad wat Ruud hierboven zegt. Ik kan de facturen nog opsturen die langer dan 12 maanden geleden zijn gemaakt, alleen zonder de specificaties vanwege de (nieuwere) privacy regels. Uit je antwoord kan ik niet opmaken of je de facturen alsnog wil ontvangen of niet. Indien je ze nog wel wil via de mail, dan hoor ik het graag en heb ik wat gegevens nodig. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor het graag!


Hallo,

 

Bedankt voor de antwoorden.

Ik hoef de facturen niet meer te ontvangen.

 


Hallo,

 

Ik heb toch nog een vraag.

De specificaties op de rekeningen ouder dan 12 jaar worden niet meer verstrekt.

Als ik een oude rekening opvraag, staat dan alleen het totaal bedrag erin?

Of is het bedrag wel opgesplitst in bijv bellen in buitenland, bellen naar vaste nummers, bellen naar mobiele nummers, sms, dataverkeer etc.?

 

MvG,

 

Will


Hallo,

 

Ik heb toch nog een vraag.

De specificaties op de rekeningen ouder dan 12 jaar worden niet meer verstrekt.

Als ik een oude rekening opvraag, staat dan alleen het totaal bedrag erin?

Of is het bedrag wel opgesplitst in bijv bellen in buitenland, bellen naar vaste nummers, bellen naar mobiele nummers, sms, dataverkeer etc.?

Hi! Je ziet over het algemeen wel de splitsing inderdaad. Je ziet alleen niet meer de nummers die gebeld zijn etc. Kan wellicht verschillen als je echt vele jaren teruggaat, dus kan het niet beloven. Kijk maar eens naar een factuur in MijnKPN die ouder is dan 6 maanden. Zo zien ze er meestal uit.