Skip to main content

Hoe kom ik zsm aan mijn facturen van Telfort van 2019, maanden Januari tm mei? 

 

Mvg Ibeenen

Hallo @ibeenen, welkom op het KPN forum. Van het laatste jaar zijn de facturen te vinden in MijnKPN, maar de facturen die jij noemt vallen net buiten dat jaar. Ik kan voor je kijken of ik deze facturen voor je kan terugvinden. Op jouw forumprofiel zie ik al een aantal gegevens staan, om dit op te kunnen zoeken heb ik nog wat aanvullende gegevens nodig (je kunt deze bij "Extra informatie” invullen): het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN.
Ik hoor het graag van je als je dat hebt toegevoegd :slight_smile:


Hoi @ibeenen, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt om deze facturen te vinden? Als dat niet zo is weet je me te vinden, en kan je de extra gegevens nog op je profiel zetten.


Beste Jasper, ik zal mijn 06 nr en laatste cijfers iban toevoegen aan mijn profiel. Ik ontvang dan graag de facturen. Mvg Inge Beenen 


Hoi @ibeenen, ik ben met dat 06-nummer gaan zoeken maar ik kom daar geen abonnementen mee tegen. Kan het zijn dat er een typefoutje in het nummer zit? Zou je dat kunnen controleren?


Beste @Jasper, het nummer staat er goed, mijn abonnement is verlopen op 1 juni 2019, misschien dat het daardoor komt?


Aah, dat veranderd het inderdaad @ibeenen. Op 26 januari 2020 zijn alle actieve mobiele Telfort abonnementen naar ons overgezet, maar als het abonnement daarvoor al gestopt was is die in de Telfort systemen blijven staan. Ik dacht dat het abonnement nog actief was, daarom zocht ik op een andere plek :slight_smile:

Ik heb het oude abonnement nu gevonden en de facturen ook. Ik heb deze nu naar je gemaild. Laat je me weten of je ze hebt ontvangen?


Ik heb ze in goede orde ontvangen, heel erg bedankt. Mvg Inge Beenen 


Helemaal goed, graag gedaan Inge :slight_smile:  Als we nog iets anders voor je kunnen doen horen we het graag.