Skip to main content

Ik kan geen nieuw topic aanmaken. Steeds de melding ‘rate limit exceeded’. Dus dan maar even op deze manier. Zou iemand van KPN aub willen reageren...

In juni 2019 heb ik bij Telfort een nieuw mobiel abonnement afgesloten. Vanaf februari 2020 is dit abonnement overgegaan naar KPN. Ik kan nu dus de facturen van juli 2019 t/m januari 2020 nergens meer opvragen. In verband met declareren van zakelijke kosten heb ik deze dringend nodig. Al telefonisch contact gehad met zowel de klantenservice van KPN als van Telfort, maar beide kunnen mij niet verder helpen. Ik loop hierdoor flink wat geld mis. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat door de migratie facturen van minder dan een jaar oud verloren zijn gegaan, lijkt me…

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Die facturen heeft u toch ook wel per mail toegezonden gekregen?


Goedemiddag @AV1012, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb ook nog even navraag gedaan bij mijn collega's, maar in MijnKPN zou je de facturen tot en met een jaar terug (dus augustus 2019) terug moeten kunnen vinden! Dit is deels meegegaan, om onder andere klanten net als jij hierbij te helpen. Zou je dit eens willen controleren? Welke facturen kan je hier nog van downloaden? Anders is er vast nog een andere manier om ze te verkrijgen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?


@AV1012, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of heb je ze inderdaad teruggevonden in de MijnKPN omgeving?


Reageer