Skip to main content

Ik wil graag van 2019 en 2020 mijn oude facturen inzien. Vanaf augustus 2020 wordt het pas in Mijn KPN vermeld, is was hiervoor bij telfort

Vul je profiel in en daarmee geef je medewerkers toestemming om in je dossier te kijken. Door drukte kan het wel enkele dagen duren voor er een officiële reactie van KPN komt op je vraag.


Hallo @AT KPN Mobiel 

Op de Home-pagina van MijnKPN staan alleen de laatste vier facturen. Maar je kan de facturen van een heel jaar bekijken. Daarvoor moet je ‘afdalen’ in het menu naar het product.

Dat gaat via Producten → Mobiel → Bekijk alle facturen

Volg voor de oudere facturen de aanwijzing van @Jeroen Ruiter op en plaats je gegevens (Privé) in jouw Forum profiel, dan kan een KPN medewerker die facturen voor je opzoeken.


Welkom bij ons op het forum @AT KPN Mobiel. De laatste 12 facturen zijn in MijnKPN te vinden zoals Noordzee al beschrijft. Heel 2020 zal je daarmee kunnen vinden. 2019 kan ik je mee helpen, als je jouw forumprofiel volledig invult. Dat heb je nog niet gedaan zo te zien, daarom kan ik er nog niet voor je naar kijken. Als je dat gedaan hebt kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik het voor je kan bekijken.


We hebben geen reactie meer van je gezien @AT KPN Mobiel. Als we nog met je mee kunnen kijken naar de facturen horen we het graag van je.