Skip to main content

Beste KPN, 

Bij het kopen van mijn nieuwe telefoon heb ik een abonnement afgesloten van €14,- per maand. Nu krijg ik elke maand een factuur toegestuurd van €16,50 per maand. Ik ben bang dat er dus iets mis is gegaan bij de factuur. Ik zou graag €14,- willen betalen want voor die prijs heb een abonnement afgesloten. Kunt u mij daar mee helpen?

met vriendelijke groet, 

Kim van Vugt 

Hallo @Kim123456 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als het goed is, wordt het dan met terugwerkende kracht verrekend. 


Hoi @Noordzee,

Dank voor de reactie. Ik zie in mijnkpn dat ik voordelen al aan heb staan alleen staat de verlengkorting van €2,50 daar niet bij en wel op mijn bestelling. Ik kan deze ook niet toevoegen of vinden in de app. Weet u hoe dat moet?

 


Hi @Kim123456: welkom op het KPN forum en goed dat jij je vraag hier stelt!

Fijn dat jij jouw klantgegevens al ingevuld hebt in jouw profiel, zo heb ik kunnen nagaan dat er geen Husselkorting mist, maar inderdaad een verlengkorting van €2,50 per maand. Deze korting kun je zelf niet activeren: dat heb ik bij deze voor je gedaan :wink:. Op de volgende factuur ontvang je een creditbedrag voor de misgelopen periode.

 


Hoi @Shyrin_ ,

Heel erg bedankt!