Skip to main content

Geachte Heer/Mevr, Ik heb een vraag. Er wordt maar liefst twee x zoveel van mijn rekening automatisch afgeschreven en ik kan niet eens bellen omdat ik doof ben en wil graag terug naar mijn eerdere abonnement van € 16,37 in de maand! Ik kan van mijn AOW dit niet blijven betalen en nogmaals, de telefoon wordt nooit voor bellen gebruikt en door mijn gehoor is zelf mailen onmogelijk naar jullie. En ook niet mijn gegevens wijzigen, want transport bedrijf EG van de Werken bestaat al meer dan een jaar niet meer en ook dat mailadres bestaat niet meer en is van mijn vrouw geweest die al langer dan een jaar geleden is overleden en mijn dochter heeft contact met jullie gehad en zei, dat is niet te wijzigen, maar zal toch echt gewijzigd moeten worden. Zij is er niet meer!!!  Dat mailadres (...) moet dus ook weg en bestaat niet meer. (...) Met vriendelijke groet, Ed van de Werken

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Ojee @Edje wrx, als je ineens het dubbele betaald is dat even flink schrikken uiteraard :slight_frown:

Ik zie dat er in september een wijziging door is gevoerd voor dit abonnement, waardoor er vanaf 1 oktober een andere bundel aan is gezet. 2 dagen geleden heeft je dochter hierover weer contact met ons gehad en die wijziging wordt teruggedraaid waardoor je per 1 november weer bij je normale bundel terug komt!

Voor de overige wijzigingen, heb ik een achterliggende afdeling aangestuurd. Deze zullen op redelijk korte termijn kijken waar alles verkeerd staat en dit aan gaan passen.

De factuur zal voortaan naar het mailadres worden gezonden waarmee je ook je forumaccount aan hebt gemaakt, die wijziging kon ik zelf gelukkig direct doorvoeren :slight_smile:


Fantastisch, dan moet het goedkomen. Nogmaals transport bedrijf EG van de Werken bestaat allang niet meer en ook dat e-mailadres van mijn overleden vrouw moet weg. Dat zal mijn dochter ook wel verteld hebben. Mvg Ed vd Werken 


Ik ga er van uit dat het nu helemaal goed gaat komen inderdaad, maar zal het zelf alsnog ook even goed in de gaten houden en het je via deze weg laten weten als het helemaal in orde is!


Ik ga er van uit dat het nu helemaal goed gaat komen inderdaad, maar zal het zelf alsnog ook even goed in de gaten houden en het je via deze weg laten weten als het helemaal in orde is!

Bedankt, perfect geregeld 


Perfect geregeld 


Geachte Heer/Mevr, Ik heb een vraag. Er wordt maar liefst twee x zoveel van mijn rekening automatisch afgeschreven en ik kan niet eens bellen omdat ik doof ben en wil graag terug naar mijn eerdere abonnement van € 16,37 in de maand! Ik kan van mijn AOW dit niet blijven betalen en nogmaals, de telefoon wordt nooit voor bellen gebruikt en door mijn gehoor is zelf mailen onmogelijk naar jullie. En ook niet mijn gegevens wijzigen, want transport bedrijf EG van de Werken bestaat al meer dan een jaar niet meer en ook dat mailadres bestaat niet meer en is van mijn vrouw geweest die al langer dan een jaar geleden is overleden en mijn dochter heeft contact met jullie gehad en zei, dat is niet te wijzigen, maar zal toch echt gewijzigd moeten worden. Zij is er niet meer!!!  Dat mailadres (...) moet dus ook weg en bestaat niet meer. (...) Met vriendelijke groet, Ed van de Werken

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy