Skip to main content
Vraag

factuur

  • December 13, 2019
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

 geachte heet, mevrouw ,
Ik heb een factuur ontvangen voor maand  november Vanaf 4-11 van 72.43€ . Hoe kan dat op de factuur staat ook de kosten van december? 
heb ook een factuur van 1-11 een bedrag van 28€ voor 3 dagen ivm verlenging van mijn abonnement . 
Ik vind te veel voor 3 dagen toch? 
graag uitleg voor alle kosten.

mijn abonnement normal kost 50€ per maand. 
met vriendelijk groet Ayman bayazid 06*******


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 14, 2019

@Ayman bayazid Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons hebt gevonden.
Het klinkt inderdaad vreemd allemaal. Om je beter te kunnen helpen en uit te zoeken waar de kosten vandaan komen, zou ik graag even met je meekijken. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 21, 2019

@Ayman bayazid Ik heb niets meer van je gehoord, helaas. Het je de oorzaak kunnen achterhalen via een andere weg?