Skip to main content

hallo zou graag factuur willen zien van januariĀ  maart 2019 met lijst naar wie ik gebeld heb en inkomende oproepen is dat mogelijk aub groetjes

Ik kan voor je kijken of ik de facturen nog kan achterhalen Nicole. Om dit te mogen doen vraag ik je om jouw forumprofielĀ verder in te vullen met de gevraagde gegevens. Als je dit gedaan hebt, reageer dan even weer in dit topic. Dan pak ik het verder op. Het gaat om de facturen van januari en maart 2019 begrijp ik?Ā 


@Nicole81Ā  Facturen ouder dan 6 maanden bevatten geen gespreksgegevens meer.

Inkomende oproepen staan sowieso niet op de factuur, maar i.v.m. privacyregels (AVG) bewaart KPN de uitgaande nummers alleen in de 6 meest recente facturen. De facturen dieĀ @Niek_Ā  eventueel kan terughalen bevatten de gevraagde informatie dus niet meer.

Je ontvangt de factuur iedere maand via de mail, staan de oude facturen niet meer in je mailbox?


Ik heb even gekeken en het klopt inderdaad watĀ @RBxxĀ zegt. Ik kan wel bij oudere facturen, maar daar staat de gespreksgeschiedenis niet meer op. Ik kan de facturen dus nog wel toesturen, maar dan zonder details. Ik vermoed dat je daar niet veel aan hebt gezien je vraag, maar mocht je die facturen toch willen hebben (zonder belgeschiedenis), dan hoor ik dat graagĀ @Nicole81.Ā Ā 


Ik heb geen antwoord meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je!Ā 


Reageer