Skip to main content

Ik heb vandaag een factuur gekregen maar in MijnKPN staat een foutief nummer (...), ik heb een nummerbehoud gevraagd voor (...) en dit zou pas ingaan als Vodafone stopt rond 20-01-21. Waarom krijg ik dan nu al een factuur?

Ik mag hopen dat dit ook niet fout loopt bij andere 2 personen die overgestapt zijn, ik heb wel van jullie nu 3 simkaarten ontvangen met melding dat ik deze (ga ervan uit laatste) moet gaan gebruiken als Vodafone stopt. Maar kan toch niet zo zijn dat we nu al abonnementskosten moet betalen terwijl nummer nog niet geactiveerd is.

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Het snelst is uw vraag beantwoord via de chatfunctie of telefonisch 0800 0402, wilt u toch wachten op een forummedewerker, vul dan alvast uw profiel in zodat ze uw gegevens kunnen opvragen.


Ben je al geholpen, @EuroBiljarts, of kan ik je nog helpen? Indien je nog hulp nodig hebt, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.