Skip to main content

Ik heb jullie 2 weken geleden gebeld. De medewerker gaf mij aan dat de e-mail waarin het bedrag van €62 wordt genoemd Fake e/mail is en dat hij niet klopt!! Nu zie ik een hogere factuur naar voren komen. Waarom is dit? Ik snap het niet. Ik wil dat dit bedrag niet bij mij in rekening gebracht wordt. Jullie gaven mij aan dat de e-mail niet juist is. Ik wil dat het laatste gesprek wat ik met jullie gevoerd heb beluisterd wordt!!! Ik wil dat dit rechtgezet wordt. Ik wil dat jullie dit bedrag vernietigen! 

Hallo @Familie Saygili , in MijnKPN kun je de juiste facturen zien met de juiste bedragen.

 


Kan het zijn dat dit opnieuw een fake bericht is?

Plaats anders hier eens een screenshot van het bericht dat je gekregen hebt.

Wel even jouw persoonlijke gegevens wegpoetsen.


Beste @Familie Saygili, welkom! Heb je inmiddels opnieuw contact met ons gehad en is het nu duidelijk wat er aan de hand is? Je kunt, als je in MijnKPN inlogt, precies zien welke facturen er echt zijn. Als je zo'n factuur opent, zie je op twee pagina's uitleg over de opbouw en de kosten. Mocht je nog vragen hebben, laat je het ons dan weten? Vul je dan ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels duidelijk is. Als we nog wel iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?