Skip to main content

Beste medewerker van KPN

Mijn opa heeft een tijdje geleden bij jullie een s9 gekocht en een abonnement daarbij afgesloten. Helaas heeft de s9 het plots begeven. De exacte aankoopdatum weet ik niet meer maar dat is volgens mij nog geen 2 jaar geleden. Dus zou ik normaal de telefoon aanmelden bij samsung om het te repareren, maar mijn opa is helaas het factuur van de telefoon zelf kwijt. We hebben wel gewoon de facturen van zijn maandelijkse abonnement. Zouden jullie met die gegevens het orginele factuur van de telefoon kunnen achterhalen? Zo ja dan hoor ik dat graag.

 

MVG. Thomas mulder

Vul in het profiel even alle gegevens aan die nodig zijn voor een medewerker om dit te achterhalen.


Kan ik dat straks niet beter privé sturen naar een medewerker? Staat immers niet op mijn naam/adres. Ik vraag het enkel namens hem.


In het profiel staan veel zaken die niet zichtbaar zijn voor gewone klanten. Als een medewerker een factuur moet opvragen, heeft hij gegevens nodig en die leven jij aan zonder dat ze hier gepost worden.


Hoi @TMCThomas, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee! Zoals Jeroen noemt is het wel het makkelijkst als je de gevens van je opa in je profiel zet :-)
Anders kan hij ook altijd even met ons bellen natuurlijk, wij zijn bereikbaar op 0800-0402
Ik kan hem een kopie van zijn contract sturen. De bijlage daarvan bevat de aankoopbon voor het toestel. 


Hai excuses voor mijn late reactie maar het is inmiddels al geregeld! :)