Skip to main content

Goedemorgen, ik heb zojuist de eerste factuur voor een nieuw mobiel abonnement ontvangen. Op het factuurbedrag staan andere abonnementskosten vermeld, dan is afgesproken. Ik heb inmiddels gelezen dat dit komt doordat KPN Compleet eerst nog dient te worden aangevraagd. Waarom worden klanten hier niet op gewezen bij het afsluiten? Ik heb dat zojuist alsnog gedaan en verwerking binnen 2 werkdagen. Kunt u ervoor zorgen dat de abonnementskosten met terugwerkende kracht worden verlaagd naar het afgesproken bedrag alstublieft? Dit is namelijk € 5,= per maand lager! Alvast bedankt voor uw medewerking.

Goedemiddag @Fromdowntown, welkom terug op het Forum!

Het aanmelden voor de voordelen is de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Op het moment dat je iemand spreekt over een nieuw abonnement of verlenging, zou hier wel aandacht aan besteed moeten zijn. Heb je het online afgesloten, dan komt dit ook in het bestelproces wel terug! Echter kan het natuurlijk zijn dat dit gemist is. Fijn dat je het alsnog snel zelf hebt weten te regelen en de aanmelding inmiddels (ga ik vanuit) gelukt is. Vanaf de aanmelddatum zal je de korting en voordelen ontvangen. Omdat je vooruit betaalt zal je dus ook nog een deel met terugwerkende kracht krijgen. Dit zal je terugzien op de factuur van augustus :wink:


@Fromdowntown ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben hierover dan weet je mij te vinden!


Reageer