Skip to main content

Hallo,

Zowel mijn vriend als ik hebben recent een nieuwe telefoon gekocht met abbonement.

In het contract staat dat de abbonements kosten 22,50 zijn -5 euro husselkorting(hebben ook tv en internet hij jullie)

Nou staat er bij beide op de factuur een bedrag van 27,50 -5euro husselkorting en dus betalen we nu 22,50 pp. Ipv de 17,50 die in het contract staat.

Hoe kan dit?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Heeft u alle producten gekoppeld om die korting te krijgen?

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Op de factuur is de korting er ook al af. Op de factuur staat 27,50 -5 euro husselkorting

Maar het bedrag hoort 22,50 -5 euro husselkorting te zijn

Ons abbonement is 5gb + onbeperkt bellen en sms maar we betalen voor 15gb + onbeperkt bellen en sms


Hi @DeniseDengerink, goed dat je even aan de bel trekt! Ik denk dat het hier om een ander soort korting gaat, dit abonnement van 5GB heeft namelijk ook een doorlopende korting waardoor de maandprijs van € 27,50 naar € 22,50. Husselkorting maakt hier vervolgens € 17,50 van. Op je factuur moet dan ook echt ‘Husselkorting’ staan, anders is het die eerste korting. Kun je checken op de factuur of er wel Husselkorting staat? Mocht dat er niet staan, wil je je dan aanmelden via de link die @Jeroen Ruiter geeft? Hoor graag of het daarmee lukt! 

Mocht dat wel goed aanstaan, dan ga ik het goed uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Er staat:

Hussel 5gb en onbeperkt bellen/sms 27,50

Korting zolang je abbonement loopt -5,-

 

En dit is dus anders dan wat er in het contract staat..


Oké, dan klopt mijn theorie. Er moet echt ‘Husselkorting’ staan, de “Korting zolang je abonnement loopt’ staat los van Hussel. Deze korting krijg je namelijk zolang je abonnement loopt. Wil je de gegevens invullen in je profiel? Dan zet ik de korting aan en check ik of alles overeenkomt met je contract. Als je me hier een seintje geeft als je je gegevens hebt achtergelaten dan kan ik aan de slag gaan. 


Ik heb via de link van Jeroen Ruiter mijn gegevens ingevuld. Moet ik nu verder nog iets doen?


Ja graag @DeniseDengerink! Je hebt je abonnement nu aangemeld voor de korting. Ik wil even controleren of dit goed doorkomt, kun je je gegevens invullen in het profiel hier op het Forum? Dan kan ik ze inzien en de controle uitvoeren. Geef je me even een seintje als je het hebt ingevuld?


Hallo,

Sorry voor mijn late reactie…

Ik heb mijn profiel groot en deels in gevuld. Maar nog niet volledig.

Wel is inmiddels het goede bedrag bij zowel mij als bij mijn vriend afgeschreven. Dus ik denk dat het goed is gegaan.

Bedankt voor de hulp!