Skip to main content

Beste Meneer/Mevrouw,

 

Wij hebben in juni ons abonee bij jullie verlengt wie een andere website voor 15 euro per maand. maar de eerste maand schrijven jullie al 22 euro af en nu iedere maand 20 euro.

 

Op de factuurspecificatie zie ik geen extra gemaakte kosten behalve dan dat de maandkosten 5 euro duurder zijn als afgesproken.

 

Gr Casper

Eerste factuur is altijd hoger omdat KPN per kalandermaand rekend en het vaak een overlapping is van eerste paar dagen van de maand en de hele volgende maand.

De 5 euro teveel zal er mee te maken hebben dat je bij aanvraag hebt aangegeven ook thuisdiensten van KPN te hebben, dan word er 5 euro Hussel korting gerekend in het totaal, heb je een KPN verbinding thuis moet je je aanmelden voor klantvoordeel en krijg je die korting daarna ook.

Controleer even of de adressen wel overeen komen.


Het klopt dat wij ook KPN thuis hebben (was eerst Telfort Thuis) en dat wij daar 5 euro korting ontvangen.

 

Het mobiele abonnee was een '’verlengingsaanbieding'’ via belsimpel voor 15 euro, als ik ditzelfde mobiele abonnee nu afsluit via een site betaal ik 17.50,- ipv 20,- en als ik aanvink dat ik thuis ook al korting heb verandert hij nog steeds naar 15,- per maand.

 

Dit is óók als ik aangeef thuis al KPN te hebben geeft hij nog steeds 17.5,- - 2.50,- = 15 euro per maand incl. korting aan…...dus het factuur bedrag klopt niet. er staat ook bij dat je totaal 7.50,- korting krijgt, 5 euro thuis en 2.50 op je mobiel van 17.5,-!  


@Casper1987 Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik dacht met voormalig TFT abonnementen de korting anders zit.

Je moet in ieder geval even aanmelden,

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting ) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden