Skip to main content

Hallo,

 

De facturen van mijn mobiele abonnement worden jaren lang naar een oud emailadres verstuurd. Eerst bij Telfort en nu bij KPN hetzelfde probleem. Ik kan het ook nergens wijzigen. Dat emailadres komt binnenkort te vervallen.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

Hi @james bond 007, welkom terug op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, nu het e-mailadres komt te vervallen zit er wel enige haast bij begrijp ik! Het factuuradres zou in principe moeten overeenkomen met het e-mailadres dat wij van je hebben.. Ik kijk graag mee waar dit misschien fout genoteerd staat om het ook zo snel mogelijk te wijzigen! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is én het juiste e-mailadres? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


Hallo @james bond 007 Je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik ga er vanuit dat het inmiddels is opgelost? Als er nog iets moet gebeuren en er zit haast achter raad ik je aan om even te bellen met onze klantenservice via 0800-0402. 


Hi @Bart_ 

 

Nee het is nog niet opgelost. Ik kreeg een email met daarin de informatie wat bij KPN bekend is alleen stond het daar ook verkeerd.

 

@Susan_ Ik heb het profiel aangevuld. Kun je het daarmee aanpassen?

 

Met vriendelijke groet,


@james bond 007, top dat je nog even terugkomt! Ik zag bij betaalgegevens een quicknet adres, die heb ik gewijzigd in je @live mailadres. Bij een volgende factuur moet het dus goed komen!


Hi @Susan_ ,

 

Helemaal goed, hartstikke bedankt!

 

Met vriendelijke groet,


Reageer