Skip to main content

Ben op dit moment in contact met KPN al ongeveer 1 uur over een factuur van € 30,16 over opzeggen mobiele telefonie wat ik niet heb.

in mijn kpn staan alle facturen aan mij gericht en zijn allemaal betaald ?

Het heeft waarschijnlijk te maken met het gratis internet buitengebied kastje wat KPN zelf vervangen heeft ???

Hoe nu verder ?

Stoppen met bellen, vul je profiel helemaal in met klantnummer etc, en wachten tot de medewerker reageert. Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van je bericht maar het is druk. 


Hoi @ArnoldvO, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk hier. Gelukkig heb je al gegevens in je profiel. Dit bedrag is inderdaad van het losse Internet Buitengebied. Dit losse Internet Buitengebied kost normaliter €42,50. Jij kreeg daar ook €42,50 korting op omdat je ook vaste diensten van ons hebt. Nu hebben we dit losse abonnement opgezegd omdat je Sneller Internet Buitengebied nu echt in combinatie met je vaste diensten hebt. Wat er nu gebeurd is, is dat een deel van die korting die je kreeg nu als verrekening alsnog in rekening is gebracht. Dit zou natuurlijk niet moeten, dus dat gaan we ook herstellen.

De collega waar je op de 12e mee gesproken hebt, heeft genoteerd dat hij hiervoor een creditering aangemaakt heeft. Alleen, die zie ik hier niet terug. Dus dat heb ik nu alsnog gedaan.

Ik zie dat de factuur nog wel openstaat. Je hebt hier op 4 mei een herinnering voor gekregen. Die herinnering vervalt vandaag. Wat ik nu dus ook gedaan heb is een betaalafspraak in het systeem zetten. Daarin heb ik aangegeven dat je uiterlijk 17 juni die factuur alsnog betaalt. Dit heb ik gedaan om de tijd wat te rekken zodat je geen aanvullende herinneringen met extra kosten etc.. krijgt. Als het goed is wordt mijn creditering in de tussentijd weggeschreven tegen het openstaande bedrag. Zo ja, dan heb je hier verder geen last van. Houdt wel even je bankrekening in de gaten. Als je nou in de komende dagen ineens €30,16 op je bankrekening hebt staan, dan is het wegschrijven tegen openstaand niet gelukt. In dat geval wil ik je vragen om alsnog te betalen :)