Skip to main content

Goedenavond, 

Ik heb gister mijn volledige factuur gekregen maar die is 5 euro hoger dan waar ik mijn contract voor heb afgesloten. Ik heb een contract van 43,50 en mijn factuur is 48,50. Dus ergens klopt er iets niet. Er staan in mijn factuur ook geen bijzonderheden voor extra kosten. Volgens mij mist er ergens de hussel korting. 

 

Met vriendelijke groet,

Melissa Kooij

 

Admin: Screenshot aangepast i.v.m. privacy

Hallo @Lizzy1985 

 

Had je voorheen ook al husselkorting of was dat nog een oud abonnement waarvoor het niet gold?

Normaal zou het automatisch geactiveerd moeten worden, staan je Thuis en mobiele abonnement wel op hetzelfde adres anders werkt het niet en zal je eerst die adressen gelijk moeten instellen.

In MijnKPN kan je zien of de husselkorting wel aanstaat.

Indien niet dan kan je hier de husselkorting aanzetten: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Hoi GeSp, 

Ja deze abonnement heb ik eind april verlengd op mijn oude. Ik heb KPN compleet (tv, internet en 2 mobiele telefoons) dus het zou er wel bij moeten staan. 

Maar wat ik ook in ene vreemd vind is dat het begin van de maand in eens veranderd is. Want mijn nieuwe maand begon altijd op de 1ste van de maand en dat is nu in eens de 8ste geworden. 

Ik denk dat ik zo maar even met ze aan de telefoon hang. 

 

 


Hoi @Lizzy1985 . Ben je nog iets wijzer geworden via de telefonische ingang?


Hoi Erwin,

Ja dat de factuur niet klopt was omdat ze een deel korting waren vergeten of iets in die richting. Dat is voor nu opgelost. Nu factuur van voor volgend maand gaan afwachten. 

 

Waar ik alleen niet wijzer van ben geworden is dat de start van de nieuwe bundel veranderd is. Volgens jullie collega had dat te maken met het afsluiten van de nieuwe abo. Alleen dat is allemaal nog binnen contract periode gebeurd. Daar kon hij mij niet mee verder helpen want dat snapte hij zelf ook niet. 

Groetjes Melissa

 


Mijn collega @Denise_   legt in dit topic uit hoe dat zit met die andere bundel datum:

 


Dank je wel. 

Nu ben ik er alleen nog niet wijzer van geworden 😂

Maar zolang de factuur vanaf nu gewoon elke maand klopt vind ik het prima. 

Fijn weekend

Groetjes Melissa