Skip to main content

Hoi hoi,

Ik ben een maand geleden overgestapt naar KPN.

Dit heb ik gedaan via MediaMarkt. Daar kreeg ik mee dat ik 24,- per maand zou moeten betalen.

Nu heb ik mijn eerste factuur gekregen waar ik ong 36,- moet betalen(Deze is al opgedeeld in 2 maanden, december(5,-) en januari(31,-)). 

Ik heb al gekeken of er eenmalige kosten etc. bij zitten, maar er staat niks op mijn factuur extra bij.

Iemand die zo snel weet wat er aan de hand is?

Alvast bedankt :)

Hallo @Jelle1243 ,

De kans is groot dat de eerste factuur over een periode gaat die langer is dan één maand. Je zou de in rekening gebrachte periode moeten kunnen terugzien op de factuur. 


Hallo @Jelle1243 ,

De kans is groot dat de eerste factuur over een periode gaat die langer is dan één maand. Je zou de in rekening gebrachte periode moeten kunnen terugzien op de factuur. 

Hoi @Noordzee

Dit klopt inderdaad. Het is verdeeld over december en januari. Voor december was ong. 5,- en voor januari 31,-

De prijs hiervan klopt dan nog steeds niet met wat ik per maand zou gaan betalen(24,-). 

Kan dit komen doordat bepaalde kortingen nog niet zijn toegepast?


OK @Jelle1243 ,

Ik zie dat je dat de splitsing van het bedrag over twee maanden nu ook in de vraag heb aangepast.

Wat betreft het maandbedrag: Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


@Noordzee 

Klopt, heel erg bedankt!