Skip to main content

Ik krijg een rekening op de mail van 143 euro, terwijl mijn abonnement zelf maar 60,50 is?

Hoi @MarijeKoolman ,

Het lijkt erop dat er extra kosten gemaakt zijn. Dit kan diverse redenen hebben, denk aan het bellen naar een buitenlands nummer. 

Je kunt een specificatie van de extra kosten terugvinden op jouw factuur. De factuur staat in Mijn KPN. Hier kun je inloggen met jouw KPN-ID.

 

 


Hallo @MarijeKoolman 

Is het soms de eerste factuur van een nieuw abonnement? Dan kunnen er eenmalig extra kosten zoals aansluitkosten in rekening gebracht zijn. Kijk daarvoor op je factuur.

Lees er meer over op de KPN website: Uitleg (eerste) factuur


Hoi @MarijeKoolman ,

Het lijkt erop dat er extra kosten gemaakt zijn. Dit kan diverse redenen hebben, denk aan het bellen naar een buitenlands nummer. 

Je kunt een specificatie van de extra kosten terugvinden op jouw factuur. De factuur staat in Mijn KPN. Hier kun je inloggen met jouw KPN-ID.

 

 

@MarijeKoolman 

Heb je na het inloggen op Mijn KPN de factuur kunnen terugvinden? Wat stond er in de specificatie? 


Goedemorgen @MarijeKoolman, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je factuur hoger uitvalt dan normaal gesproken kunnen er meerdere dingen aan de hand zijn. Allereerst dien je de factuur te controleren in MijnKPN. Staat hij daar ook? Dan is de factuur echt van KPN afkomstig. Staat hij daar niet? Dan kan het ook net zo goed spam zijn! 

Verder kan het zijn dat het inderdaad je eerste factuur is, je buiten de bundel kosten hebt gemaakt of moet bijbetalen voor een toestel? In ieder geval, het is altijd terug te vinden op de factuur en de specificatie. Heb je deze er inmiddels al even bij gepakt en bekeken? En zie je hier de kosten op terug?

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan help ik je graag verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en mij een seintje geven?