Skip to main content

Waarom moet ik meer betalen 

Op mijn contract staat 27 nog wat  en ik moet 35,50 stalen dat schilt nog even.

En wat ik ook niet normaal vind is als ik jullie bel dat je gewoon zo veel moet bij betalen vind het echt niet klant vriendelijk 

Vind dit heel jammer hoor ik was zo te vrede toen het nog Telfort was ben echt niet altijd zo blij er mee 

Ik hoop op antwoord

Hallo @Fanny1972 ,

 

Er spelen mogelijk twee zaken. De eerste keer dat je een factuur ontvangt wordt altijd een langere periode in rekening gebracht. Oftewel een periode die langer is dan één maand. Op de bijgeleverde specificatie kun je de exacte periode terugvinden. 

Daarnaast is het goed mogelijk dat de korting vanwege KPN Hussel nog niet aangevraagd en/of  verwerkt is.  

Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


En wat ik ook niet normaal vind is als ik jullie bel dat je gewoon zo veel moet bij betalen vind het echt niet klant vriendelijk

Belkosten als je naar KPN klantenservice belt zouden niet moeten optreden, maar dan moet je wel bellen met het gratis nummer 0800 0402. Heb je misschien gegoogled naar een nummer van KPN? Dan ben je ws. terechtgekomen bij een dure nummerinformatie ‘service’. Die verbindt jou door met KPN en vraagt daarvoor €0.90 tot €1,00 per minuut.