Skip to main content

Hi,

Ik heb nu al 2x hierover gebeld en ik word een beetje gek van mijn tijd hieraan te verspillen!

Ik heb een factuur gekregen van 62,74 (al afgeschreven) terwijl mijn abonnement maar 25 euro is. Het gaat om een sim only abonnement. Elke keer als ik bel sta ik eerst 40 minuten in de wacht en dat bellen daarna gaat ook traag, waardoor ik er veel tijd mee kwijt ben. Niet erg klantvriendelijk dus! Ik zou graag mijn geld teruggestort hebben zsm, want ik word erg ongeduldig…

Daniel

Heb je een sim only met een toestel, wat staat er op de factuur


Zonder toestel. 

Nou is het eenmalig 25 dus oke dat snap ik!

Maar dan is er nog 37,74 over.

Dus bijna 13 euro teveel betaald. Dit komt waarschijnlijk omdat zij het xs4all internet korting niet in acht hebben genomen.


Wat staat er precies in je mijn KPN  als korting vermeld op je phone abo en xs4all abo


 


Vul je forum profiel aan met je postcode,huisnummer en het mobiele nummer in het prive gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Hoi @Danielio, welkom op het forum! Ik heb je factuur even nagekeken. Op de eerste factuur betaal je altijd aansluitkosten. Daarnaast betaal je dagen tot aan de eerste factuurperiode + de volgende maand. In jouw geval heb je dus voor de periode 13-01 tot 17-01, 5.24 betaald. En de reguliere maandkosten van 32.50 over de periode 18-01 tot 17-02. Ik zie wel dat de Husselkorting nog niet actief stond op het moment dat de eerste factuur kwam (deze staat nu wel actief en zal gewoon verrekend worden op de volgende factuur). Voor de periode 13-01 tot 17-01 had er een korting toegepast moeten worden van 1,21 en voor de periode 18-01 tot 17-02, 7,50. Ik heb een vergoeding van 9 euro ingediend om dit recht te trekken. Het zal binnen een week op je rekening staan. De volgende factuur zal gewoon 25 euro zijn!