Skip to main content

 

Ik heb vandaag met een flinke dosis ergernis mijn factuur bekeken. Weer staat er dat ik een abonnement heb van 32,50 terwijl er mij telefonisch én per mail (zie contract) beloofd was dat het om een abonnement van 27,50 zou gaan. Ik zou dan door kortingen (ik heb ook tv en internet van KPN, plus er was een korting van 4 euro extra) op een maand bedrag van 18,50 uitkomen. Helaas staat er deze maand weer 23,50 op mijn factuur. Als het niet mogelijk is om dit goed aan te passen ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider aangezien ik het belachelijk vind om 23,50 voor een Sim Only abonnement te betalen. Ik zal morgen weer proberen uw klantenservice te bereiken (twee maanden geleden had ik hetzelfde probleem).

 

Hopelijk is dit op te lossen.

 

Groeten, Mette Maessen.

Welkom op het forum @Mette Maessen, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Je geeft aan dat je op de 8e de klantenservice weer zou proberen te bereiken, hoe is dat gegaan? Is het nu opgelost of kan je mijn hulp nog gebruiken?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!