Skip to main content

Hebben jullie  een mail adres 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

KPN? Zeker heeft die een mail adres. Alleen KPN reageert niet via de mail. Als u een vraag hebt, dan kunt u bellen, chatten of hem hier op het forum stellen. Mailen kun je doen tot je een ons weegt, reactie krijg je niet.


Hoe  kan catten op welk  nummer  


Daar is volgens mij geen directe link voor. Je moet je eerst door een oerwoud aan "zelfhulpvragen" worstelen voordat je de mogelijkheid krijgt om te chatten…

Het telefoon nummer is 0800-0402.


Dan doe ik het zo

Krijg net de rekening  die klop weer niet april is er 5 euro  teveel af gehouden  wat ik krijg elke maand 5 euro korting  nu is er wel 5 euro af gehouden  ipv van 10 euro hoe kan dit *

*Admin: nummer in profiel gezet i.v.m. privacy.


Hoi, @J c roos. Welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden.

Voor vragen over facturen mobiel kun je de informatie op onze site vinden: Maandfactuur mobiel 

Mocht je er niet uit komen, dan zijn we altijd voor je bereikbaar op 0800 0402 of op KPN service.  Binnen 3 klikken heb je contact met een medewerker via de chat.

Selecteer Waar gaat je vraag over? Het product waarover je een vraag hebt. 

En vervolgens klik op ‘Ik heb een andere vraag en wil graag een contact hebben

 

Ik heb met behulp van je gegevens kunnen achterhalen dat je al contact met ons via de klantenservice hebt gehad. De creditering is verwerkt op de laatste factuur. Handmatig ingeboekte crediteringen worden binnen 2 factuurperioden in mindering gebracht, afhankelijk van de datum van inboeken en de factuuropmaak periode. Ik neem aan dat nu je vraag beantwoord is. Mocht je nog hulp nodig hebben, stel ze dan gerust :) 


Reageer