Skip to main content

Ik had een mobiel abonnement voor € 25,69 per maand. Op 21 juni jl. gebruik gemaakt van contractverlenging, daardoor zou het abonnement worden € 22,50 per maand m.i.v. 8-10-2020.

20 oktober jl. factuur ontvangen voor de periode 1-10 t/m 31-10 voor € 26,33. Dit is het oude abonnementsbedrag geïndexeerd. de nieuwe afspraak is niet verwerkt in het factuurbedrag..

De internet bundel is bij het  nieuwe contract gelijk aan het oude contract, echter voor de maand oktober is de bundel met ca. 30% verlaagd.

Graag uw reactie en correctie.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @JH04, excuses voor mijn late reactie; door drukte kan ik helaas nu pas op jouw bericht reageren!

Gelukkig had je je gegevens al ingevuld in je profiel, dus heb ik meteen even mee kunnen kijken. Ik zie dat jouw nieuwe abonnement op 9-10 is ingegaan. Op de factuur van 20-10 wordt inderdaad nog het oude abonnement in rekening gebracht. Ik verwacht dat dit op de eerstvolgende factuur zal worden rechtgetrokken. De abonnementskosten van je oude abonnement over de periode 9-10 t/m 31-10 krijg je dan van ons terug en de abonnementskosten van je nieuwe abonnement (over diezelfde periode) wordt dan in rekening gebracht. Daarnaast zal ook de nieuwe maand (1-11 t/m 30-11) in rekening gebracht worden. Die factuur zal er dus iets anders uit komen te zien.

Weet je hiermee eerst voldoende? Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Reageer