Skip to main content

Goedemiddag,

Ik probeer nu al een tijdje antwoord op mijn vraag te krijgen, via de site, via de telefoon, ik kom nergens doorheen, ik vind dit zeer vervelend worden en bovendien tijdrovend. Ik ben sinds 29 juni jl. overgestapt met mijn mobiele abonnement naar KPN. Het factuurbedrag wat er iedere maand wordt afgeschreven klopt echter niet. Het juiste factuurbedrag per maand moet zijn €22,50 zoals op mijn Contact Particulier aansluiting staat. Ik betaal echter al maanden €32,50. Ik weet niet wat er mis gaat maar ik wil graag dat dit z.s.m. opgelost wordt en dat ik het teveel betaalde bedrag terug gestort krijg, waarvoor dank.

Groet, Anneke  

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op ons Forum @AnnekevanderHelm. Ook via deze weg duurt het even voordat je reactie krijgt, maar vanaf nu ben ik er voor je 🙂 Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om lang te moeten wachten en je energie hieraan te verspillen. 

Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Zodra je dit gedaan hebt met je hier weer een berichtje plaatsen. Dan zoek ik uit waardoor dit komt. 

 


Heb ik zojuist gedaan. Rekening nummer niet, daar ben ik wat huiverig voor...


Bedankt voor het aanvullen! Ik zie dat je abonnementskosten inderdaad €22,50 zijn zoals je zelf aangeeft. Je factuur is echter € 32,50 per maand. Dit hogere bedrag komt doordat je per maand ook nog € 10,- per maand aflost voor je mobiele toestel. 


Ok, ik dacht laatst al zoiets, bedankt voor het uitzoeken!

 


Reageer