Skip to main content

Mijn mobiele factuur klopt niet, ivm husselvoordeel wordt niet meegerekend bij mijn mobiel factuur.

Ik heb volgens mij al bijna 20 jaar een abonnement bij Tiscali/Telfort en sinds kort KPN. In september heb ik mijn mobiele abonnement verlengd, echter daarin is het combivoordeel niet meer door jullie meegerekend op de factuur (wel in de bestelling). Volgens de bestelling zou het abonnementsbedrag (na aftrek korting) 15,- p/mnd moeten zijn. In oktober/november/december is hiervoor echter 20,- p/mnd in rekening gebracht.

Kunnen jullie het teveel betaalde zsm crediteren en in het vervolg het juiste bedrag afschrijven?

 

Alvast bedankt.

 

Heeft u thuis ook KPN of het TFT abonnement wat is overgezet van Telfort naar KPN?


Ja.


Heb je je nieuwe abonnement ook aangemeld voor de combi voordelen in de MijnKPN omgeving? Dit moet je nog wel zelf doen anders krijg je ze niet zoals je merkt.

En bij bestellen word er inderdaad als je het vinkje aanzet rekening mee gehouden, dit staat alleen niet in je contract omdat die trouwe klanten voordelen kunnen wijzigen doordat er iets wegvalt.


Beste Doornekamp,

Ja dat stond al ingesteld in mijn KPN en ook al bij Telfort. Ik heb gewoon mijn abbonnement verlengd.

Enik wil graag een reactie van KPN zelf, ipv andere KPN klanten.

 


Hallo @Frank1981 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:kpn / telfort Hussel aanmelden

 


Hoi Noordzee,

 

Bedankt voor de info, dan zal ik dat daar aanmelden. Internet van Telfort is in dezelfde periode (medio oktober/november) overgezet naar KPN, vanwege de overname. Telfort had ook al zulke voordelen, dus wel raar dat als het overgenomen wordt dat je dan de voordelen opnieuw moet activeren.

Via jou link kon ik nu alleen internet en televisie activeren, over 2 werkdagen de mobiele nummers., dus dan kijken of dat ook werkt.

 

Bedankt nogmaals.

 

Â