Skip to main content

Een nieuwe abonnement afgesloten van onbeperkt internet en bellen. Volgens het contract zou er 25 euro aan bundel kosten moeten worden verrekend. Momenteel is dit dus 27.50

 

Door KPN is er verteld dat ik met GSM WEB contact zodat het bedrag aangepast moet worden vanuit GSMWEB. GSMWEB meldt het volgende:

 

“Op de factuur is te zien dat het husselvoordeel nog niet is verwerkt waardoor er 2,50 euro teveel wordt afgeschreven. U dient dit voordeel bij KPN zelf te laten activeren, helaas kunnen wij dit niet voor u doen.”

 

Er is ondertussen 3 klachten ingediend 2 maal werd het mij verteld dat het gecorrigeerd zou worden (telefonisch) 3x moest ik contact opnemen met GSMWEB. 

Na de 3 klacht kreeg ik een mail bericht van KPN met het volgend bericht:

Naar aanleiding van uw klacht die u op 26 februari 2021 bij onze telefonische Klantenservice hebt ingediend bericht ik u het volgende. U geeft aan, dat u voor uw onbeperkt data en bellen/sms E 25,00 per maand zou moeten betalen; er wordt echter maandelijks E 27,50 in rekening gebracht. .

Volgens onze gegevens hebt u  op 29 oktober 2020 het contract met de telefoon bij GSMWEB.NL afgesloten.

GSMWEB.NL is een externe dealer, die abonnementen van alle providers aan klanten levert. GSMWEB.NL koopt abonnementen op van KPN, T Mobile, Vodafone, Tele 2, enzovoort en sluit contracten af van deze providers.

Deze abonnementen zijn NIET door KPN geleverd, maar door GSMWEB.NL. Contracten, die bij GSMWEB.NL zijn afgesloten, worden door hun beheerd en niet aan de provider, in dit geval KPN, verstrekt.

KPN kan daarom uw contract niet inzien. Volgens onze gegevens krijgt u wel de korting, die bij ons op 29 oktober 2020 op onze website stond vermeld. Mogelijk betreft het een extra korting van GSMWEB.NL of hebben ze een fout gemaakt bij de invoer van uw contract.

GSMWEB.NL is als bedrijf zelf aansprakelijk en verantwoordelijk voor zijn eigen producten, bij hen afgesloten contracten, verstrekte informatie en handelingen door verkopers.

KPN is derhalve niet aansprakelijk en verwijst u door naar GSMWEB.NL. De betreffende verkoper moet het contract opnieuw met u doornemen en de fout in het systeem herstellen en aan KPN ter correctie doorgeven.

Ik snap het niet meer. 

Goedenavond @Mustafa013, welkom en goed dat je via het forum contact met ons opneemt! 

Ik begrijp dat er op dit moment €2,50 meer gefactureerd wordt dan dat jij afgesproken hebt met GSM Web. Heb jij jouw contract van GSM Web al gecontroleerd met de factuur er naast en kom je er dan achter waarom er een verschil in zit? Ik lees dat GSM Web ook aangeeft dat de Husselvoordeel nog niet geactiveerd is. Je kunt extra voordelen krijgen als je meerdere producten van KPN combineert op hetzelfde adres. Deze voordelen kun je activeren via aanmelden voor Hussel. Heb je meerdere producten van KPN en is het al gelukt om de voordelen te activeren?

Als je het fijn vindt, dat ik met je meekijk, ontvang ik graag jouw klantgegevens via jouw Forum profiel:

  • Bestelnummer
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum contract
  • 06 nummer

Vergeet niet om hier een seintje te geven als jij je profiel ingevuld hebt, dan weet ik dat ik met je kan meekijken!


Goedemiddag Shyrin,

 

Het profiel aangevuld. Het hussel is wel aangemeld en dus krijg ik nu een foutmelding wellicht omdat het al is geactiveerd. Er is een ander mobiel en een internet abonnement op het adres geregistreerd


Bedankt voor het aanvullen van jouw profiel!

Hussel voordeel van €7,50 per maand zolang je meerdere diensten blijft combineren is inderdaad al geactiveerd. Wat miste is een korting van €2,50 per maand, die heb ik bij deze alsnog geactiveerd. Dat zie je verwerkt op de volgende factuur, samen met een creditbedrag voor de periode 30-11-2020 tot en met 19-03-2021: over die periode ben je de korting misgelopen. Moet vanaf nu dus goed zijn en anders horen wij het graag van jou!