Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt niet met afgesloten abonnement bij mobiel.nl

• May 28, 2022
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Dag klantenservice KPN, 
mijn factuur klopt niet met hetgeen ik afgesloten heb via mobiel.nl. Jullie brengen mij nu € 20,00 in rekening en op de overeenkomst van Mobiel.nl staat een maandbedrag van € 17,50. Graag zie ik dit gecorrigeerd worden.

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Maansteen 

Is het mobiele abonnement wel aangemeld voor de Hussel voordelen? De korting van €2,50 krijg je alleen als je ook een Internet Thuis abonnement van KPN hebt.

Dat kan je controleren en zonodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• May 28, 2022

Hallo @Maansteen , even melden bij mobiel.nl, daar heb je je contract afgesloten.

• May 28, 2022

Ik denk dat je bij Mobiel.nl hebt aangevinkt dat je meerdere kpn abonnementen hebt en je hebt daarna nog niet de Hussel voordelen geactiveerd, als je dit alsnog doet gaat die 2.50 er in het vervolg wel vanaf en betaal je 17.50.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 28, 2022

Hallo @Maansteen 

Is het mobiele abonnement wel aangemeld voor de Hussel voordelen? De korting van €2,50 krijg je alleen als je ook een Internet Thuis abonnement van KPN hebt.

Dat kan je controleren en zonodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 28, 2022

Ik denk dat je bij Mobiel.nl hebt aangevinkt dat je meerdere kpn abonnementen hebt ...

Je moet bij een mobiel Hussel abonnement specifiek een thuis abonnement hebben. Bij meerdere mobiele abonnementen zonder thuis abonnement krijg je geen Hussel korting.

Vroeger bij KPN Compleet was dat wel zo.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Maansteen, welkom! Is het gelukt met de hulp van de communityleden? Ik ga er ook vanuit dat het aan de Hussel korting ligt. Heb je deze aan kunnen vragen?