Skip to main content

Dag klantenservice KPN, 
mijn factuur klopt niet met hetgeen ik afgesloten heb via mobiel.nl. Jullie brengen mij nu € 20,00 in rekening en op de overeenkomst van Mobiel.nl staat een maandbedrag van € 17,50. Graag zie ik dit gecorrigeerd worden.

 

Hallo @Maansteen , even melden bij mobiel.nl, daar heb je je contract afgesloten.

 

 

 


Ik denk dat je bij Mobiel.nl hebt aangevinkt dat je meerdere kpn abonnementen hebt en je hebt daarna nog niet de Hussel voordelen geactiveerd, als je dit alsnog doet gaat die 2.50 er in het vervolg wel vanaf en betaal je 17.50.


Hallo @Maansteen 

Is het mobiele abonnement wel aangemeld voor de Hussel voordelen? De korting van €2,50 krijg je alleen als je ook een Internet Thuis abonnement van KPN hebt.

Dat kan je controleren en zonodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Ik denk dat je bij Mobiel.nl hebt aangevinkt dat je meerdere kpn abonnementen hebt ...

Je moet bij een mobiel Hussel abonnement specifiek een thuis abonnement hebben. Bij meerdere mobiele abonnementen zonder thuis abonnement krijg je geen Hussel korting.

Vroeger bij KPN Compleet was dat wel zo.


Beste @Maansteen, welkom! Is het gelukt met de hulp van de communityleden? Ik ga er ook vanuit dat het aan de Hussel korting ligt. Heb je deze aan kunnen vragen?