Skip to main content

Beste Meneer/Mevrouw,

 

Ik heb een facatuur van jullie gekregeb over een mobiele abonement, maar ik heb geen contract net jullie. Kort geleden begon ik de procedure om een abonement door KPN te kopen maar was ik niet doorgegaan met het bevestiging van de order. Daarna heb ik een email gekregen dat de nummerbehoud geannuleerd was. Nu krijg ik twee facaturen om te betalen en toen ik klantenservice heb gebeld, kunnen ze mij niet helpen. Ik zal de annulering email met deze forum bijvoegen en hopelijk kunnen jullie deze fout corrigeren.

 

Met vriendelijke groet,

Besher

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Goedemiddag @BesherHamad, welkom op ons forum!
Ik vrees dat ik je via deze route niet goed kan helpen met zaken als opzeggingen, annuleringen en wijzigingen. Daarvoor kun je altijd het beste bij mijn collega's op 0800-0402 terecht of op onze website www.kpn.com/service

Dat gezegd hebbende kan ik je wel vertellen wat hier misgegaan is.
Als nummerbehoud mislukt loopt je bestelling namelijk door maar dan zonder nummerbehoud. Zie ook onderstaande afbeelding van dezelfde mail uit je bericht hierboven.

Nou kun je een nieuwe aansluiting annuleren tot 14 dagen na ingang maar ik vrees dat die inmiddels voorbij zijn.
Je zou wel kunnen kijken of het nummerbehoud opnieuw uitgevoerd kan worden maar dat hangt er een beetje vanaf of dat nummer nog actief is en of deze nog ergens anders binnen contract is. 
Als die contractsvrij en actief is kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 


Hallo Thomas, bedankt voor jouw reactie.

 

Het gaat gewoon niet over het nummerbehoud.

Ik heb geen contract met KPN aangesloten. Ik heb geen sim-kaart gekregen. Ik heb de nieuwe nummer niet nodig en ik heb een contract met een andere service. Ik versta niet hoe kan KPN meerdere facaturen naar mij sturen over een service die ik niet wil en niet gebruik. Sinds dat ik geen contract met jullie heb ondergetekend zal ik die facaturen niet betalen. Ik belde jullie meerdere keren maar jullie customerserviece konden mij niet helpen. Jullie kunnen  een gesprek regelen om die klus op te lossen want ik ga niet opnieuw bellen en het probleem alweer uitleggen, het is een zonde van tijd en moeite vrees ik. Ik wacht op een reactie tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Besher


Goedemiddag @BesherHamad, ik kan het helaas niet anders maken en heb hier niet meer over te zeggen dan mijn telefonische collega's. 
De bestelling is nooit geannuleerd en ingegaan op 4 juni, daarom krijg je nu deze facturen.
De bedenktermijn is op 18 juni verlopen en dit abonnement is nu dus ook niet meer opzegbaar binnen het contract.

Ik vind het oprecht heel vervelend voor je dat dit je zo overkomen is maar ik heb hier helaas niet echt een oplossing voor.
Dit abonnement is niet meer op te zeggen.