Skip to main content

Factuur van 17 november 2020 ontvangen op de factuur staat €20 . Volgens mij moet het €15 zijn. Nergens kan ik vinden hoe ik in verbinding moet komen (behoudens dit forum) met KPN om aan te geven dat de factuur niet klopt. In mijn KPN staat het wel correct.


*Admin: gegevens verwijderd in verband met privacy.

Hoi @Amsterdam3892, welkom op het KPN Forum! Het is momenteel druk, daarom kom ik er nu pas aan toe om jouw bericht te beantwoorden. Je kunt met jouw vragen altijd terecht op het Forum. Als je graag sneller en/of directer contact wilt, dan is dat uiteraard mogelijk. Onze contactmogelijkheden vindt je via deze link, klik op “Administratie” en vervolgens op “ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben”: je kunt dan een chat met één van mijn collega's opstarten of ons telefoonnummer vinden! 
Aan de hand van jouw ingevulde gegevens in jouw profiel, heb ik na kunnen gaan dat jij inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. De Husselkorting is geactiveerd en er staat een creditbedrag klaar voor de volgende factuur. Is hiermee alles weer rechtgetrokken? 


Ik ga er vanuit van wel en anders horen wij het graag van jou!