Skip to main content
Beantwoord

Factuur KPN mobiel hoger dan afgesproken

• July 6, 2021
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Mobiel internet zou 25 euro kosten totaal volgens het contract. Momenteel betaal ik 32,50 maandelijks voor hetzelfde, kan dit opgelost worden? Hieronder een foto van het abonnement en de factuur die ik maandelijks ontvang.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Koos Rs, welkom op het forum! Dat ziet eruit alsof de Husselkorting niet actief is bij het abonnement. Heb je naast dit abonnement nog andere KPN abonnementen, zoals een Thuis aansluiting? Als dat zo is kan je jouw nummer aanmelden voor de Hussel voordelen: Nog geen voordelen? Meld je aan.

Lukt het om je daar aan te melden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Koos Rs, welkom op het forum! Dat ziet eruit alsof de Husselkorting niet actief is bij het abonnement. Heb je naast dit abonnement nog andere KPN abonnementen, zoals een Thuis aansluiting? Als dat zo is kan je jouw nummer aanmelden voor de Hussel voordelen: Nog geen voordelen? Meld je aan.

Lukt het om je daar aan te melden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2021

Dank voor je reactie, ik heb de korting nu kunnen vinden. De extra stap voor het verkrijgen van de korting was me niet helemaal duidelijk bij het bestellen. 

Groetjes,

Koos

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan, goed om te lezen dat het daarmee gelukt is. Als de korting bij de bestelling is aangezet, zoals het lijkt op jouw screenshots, hoef je dat over het algemeen ook niet los aan te zetten. Zie je de 7.50 korting nu wel staan als je in MijnKPN kijkt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 8, 2021

Ja er staat nu inderdaad dat er 7,50 euro korting gegeven word. Dank je voor de hulp, uiteindelijk was het een vrij simpele maar effectieve oplossing :)