Skip to main content

Mobiel internet zou 25 euro kosten totaal volgens het contract. Momenteel betaal ik 32,50 maandelijks voor hetzelfde, kan dit opgelost worden? Hieronder een foto van het abonnement en de factuur die ik maandelijks ontvang.

 

Hoi @Koos Rs, welkom op het forum! Dat ziet eruit alsof de Husselkorting niet actief is bij het abonnement. Heb je naast dit abonnement nog andere KPN abonnementen, zoals een Thuis aansluiting? Als dat zo is kan je jouw nummer aanmelden voor de Hussel voordelen: Nog geen voordelen? Meld je aan.

Lukt het om je daar aan te melden?


Dank voor je reactie, ik heb de korting nu kunnen vinden. De extra stap voor het verkrijgen van de korting was me niet helemaal duidelijk bij het bestellen. 
 

Groetjes,

Koos


Graag gedaan, goed om te lezen dat het daarmee gelukt is. Als de korting bij de bestelling is aangezet, zoals het lijkt op jouw screenshots, hoef je dat over het algemeen ook niet los aan te zetten. Zie je de 7.50 korting nu wel staan als je in MijnKPN kijkt?


Ja er staat nu inderdaad dat er 7,50 euro korting gegeven word. Dank je voor de hulp, uiteindelijk was het een vrij simpele maar effectieve oplossing :)