Skip to main content

Hallo, ik dacht 3 weken geleden: weet je wat….ik neem Sim only van KPN en meteen internet en tv voor thuis.

dit had al aardig wat frustratie teweeg gebracht.

mijn iPhone connect wel met het modem maar de Philips smart tv niet en de Apple TV ook niet!

tien kwam ik er ook achter dat de media box niet kan worden aangesloten op de versterker!

radio luisteren gaat dus niet!

en als klap op de vuurpijl krijg ik net een factuur binnen over mobiel en die is ook niet juist!

afspraak is: 25 euro per maand voor onbeperkt data en bellen per maand.

ik begrijp dat periode 10-12 tot 17-12 en dan periode 18-12 tot 17-1-2021 gefactureerd worden. Maar dat kan niet uitkomen op 41!

mag ik uitleg? Ik zit er sterk over te denken alles te retourneren!

ik ben hier absoluut niet blij mee!!

Hallo @Asta1971 ,

Je bent zo te lezen KPN Hussel-klant geworden. Dan kun je je aanmelden voor een korting als je aan de voorwaarden voldoet. 

Dan lijkt het er dus op dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 7,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 


Helaas dit is niet het geval.

ik vind het ook bloed vervelend dat je kon niet meer kan schrijven.

ik wil niet bellen want dan heb ik geen bewijs van wat besproken is en afgesproken.

bij mij gaat alles schriftelijk.

ik pas gewoon de factuur aan. Ik heb zojuist hussel gekoppeld met klik hier en klik daar en ook dat werkt allemaal niet zo. Ik hoop dat hier nog iemand van kpn op reageert maar ik zie dit niet goed komen. Uiteraard maak ik van alle foutmeldingen etc screenshots. Dat werkt dan gelukkig wel. 


Hallo @Asta1971, welkom! Jammer dat het niet gelukt is met de tip van Noordzee! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 


Hallo Marcia, ik heb het 1 en ander ingevuld.

Klant nummer voor thuis kan ik even niet vinden en ook waar ik mijn mobiel nummer kan invullen zie ik niet.

maar wellicht kun je me helpen met de gegevens die ik heb ingevuld.

Vriendelijke groet, Asta.


Yes, dit is voldoende! Maar ik kan je nog niet aanmelden, daar je vaste diensten nog niet actief zijn. Zodra deze wél actief zijn, kan je je eigen huishouden alsnog aanmelden via de link die Noordzee stuurde. Mocht je er dan niet uitkomen, laat het hier even weten. Ik help je er graag verder mee. 


Goeiemorgen Marcia, mijn vaste diensten zijn gewoon in gebruik.

wat bedoel je met niet actief?

groetjes en fijne jaarwisseling.


Ik zie in ons systeem dat jouw vaste diensten pas op 5 januari actief zouden moeten worden. Ga jij verhuizen o.i.d.? Of heb je nu nog diensten bij een andere provider?


Allereerst de beste wensen Marcia, nee ik woon nog maar net op dit adres.

Het is (wederom) een foutje in het systeem. Ik heb zelfs nog een bericht in de mail van KPN dat mijn diensten actief zijn. Ik zal de datum even opzoeken.


Wat vreemd dit! Zoals gezegd, zie ik de plandatum op morgen staan. Ik hoop eigenlijk dat ik woensdag het ‘Hussel huishouden’ voor je aan kan melden. Mocht dat niet zo zijn, ga ik het verder uitzoeken. Ik kom dus hoe dan ook woensdag nog even bij je terug!


Helemaal super Marcia!

morgen komt er een monteur.

ik heb het zelf verder aangesloten maar er zijn een paar dingen die niet goed werken. Hopelijk lost de monteur dit op.

 

groetjes


Ik zie dat het monteursbezoek geslaagd was! Heel fijn 🙂. Je Hussel huishouden is nu ook aangemeld, je krijgt daar nog een bevestiging van per mail. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Ik kijk hoe het gaat met de Facturatie. Het monteurs bezoek was top!


Hoi Marcia, ik heb vandaag de eerste factuur binnen gehad.

Op mijn bestelling staat 57,50 voor kpn thuis hussel en 25 euro kpn mobiel.

volgens mij gaat daar mijn korting van 7,50 nog af.

Word dit op de volgende factuur verwerkt?

naast dit vind ik het gruwelijk ergerlijk dat ik in het proces bij kpn blijkbaar ongewenst van geslacht ben gewijzigd.

kun je dit corrigeren in Mw A. Booij?

zoals vermeld staat in mijn paspoort.

als het goed is kan kpn niet incasseren omdat naam en nummer dan niet overeenkomen.

dit zijn toch echt uitermate bezopen dingen!

 

groetjes.


Hoi Marcia, ik heb vandaag de eerste factuur binnen gehad.

Op mijn bestelling staat 57,50 voor kpn thuis hussel en 25 euro kpn mobiel.

volgens mij gaat daar mijn korting van 7,50 nog af.

Word dit op de volgende factuur verwerkt?

De 7,50 euro korting staat per 6 januari op je mobiele abonnement. Dat zal je inderdaad op de volgende factuur per die datum zien.

naast dit vind ik het gruwelijk ergerlijk dat ik in het proces bij kpn blijkbaar ongewenst van geslacht ben gewijzigd.

kun je dit corrigeren in Mw A. Booij?

Ik heb even meegekeken, maar bij mij staat alleen A. Booij op je factuur. Dus zonder mevrouw of meneer. Wil je eens een screenshot plaatsen van hoe jij het ziet? Dan kan ik dit uit laten zoeken!


Hoi Marcia, op 29-11-2020 tussen 21:52 en 22:03 heb ik een sex change gehad😂😂.

 


Ha! Ik zie 't! Ik maak de change ongedaan 😉. Het was niet goed gesynchroniseerd met een ander systeem en dat is nu opgelost. Het gaat nu op de volgende factuur wel goed!


Hoi Marcia, helemaal super!

ik ben blij. 
bedankt voor alles.

 

groetjes, Asta.


Hoi Marcia, de sex change is weer terug gedraaid hoor.

het is toch maf dat dit gebeurd? 
zal ik de rekening maar retour zenden?


Begrijp ik goed dat er in de mail waarin we de factuur aankondigen nu weer ‘heer' staat? Dat zou wel uitermate bijzonder zijn.. Ik heb het hier nog eens gecheckt, maar alles staat nu nog wel zoals we het zouden willen hebben. Laat het even weten, dan ga ik er opnieuw achteraan.


Hoi Marcia, ja in de mail word weer ‘heer’ gezegd. 


Raar! Ik laat het uitzoeken en hou je op de hoogte!


Hoi Marcia, deze maand wederom. Ik ga het op mijn manier oplossen.


Hallo @Asta1971, ontzettend jammer om te lezen:disappointed_relieved: . Ik heb nog geen terugkoppeling gehad op twee verzoeken om dit op te lossen voor je. Daarom ben ik er nogmaals achteraan gegaan. Ik zie dat je ook gebeld hebt en dat mijn collega het ook intern doorgegeven heeft. Wij moeten dit natuurlijk gewoon oplossen. Excuses voor het ongemak.


Ja, het is wat, ik ben een man, maar weet er toch ook alles van, als ik met mijn vriendin de stad in ben en zij wil wat voor haarzelf kopen (laatst nog een bank),
ging de verkoper elke keer met mij praten ook al had ik al een paar keer gezegd u moet met haar praten niet met mij.
We zijn op het laatst samen maar de deur uitgegaan, de verkoper was erg hardnekkig.
Blijkbaar leven we in een mannenwereld...


Hallo, ik heb in een ander topic hier ook al gedoe over gehad. Ik word ook als heer aangeschreven.

na diverse keren gevraagd te hebben dit achterwege te laten gaat KPN hier gewoon mee door. 
deze ronde weiger ik de betaling te verrichten totdat ik niet meer als heer word aangeschreven.

bij gevolg problemen ga ik een officiële klacht indienen bij de ombudsman. 
ik pik het niet meer!

mw A. Booij.

 

Admin: verplaatst naar je lopende topic